جعبه گشایی آیفون 10

جعبه گشایی آیفون 10 ؛ درون جعبه آیفون ایکس چه چیزهایی خواهید یافت؟

ویدیوی جعبه گشایی آیفون 10 (iPhone 10) بعد از آغاز عرضه این گوشی موبایل منتشر شد. در این مطلب شاهد جعبه گشایی آیفون ایکس خواهیم بود.

اپل جمعه گذشته پیش فروش آیفون 10 را حدود یک ماه بعد از معرفی آن آغاز کرد. افرادی که موفق شدند طی چند دقیقه ابتدایی درخواست خرید خود را ثبت کنند، طی چند روز و در هر هفته جاری، محصولشان را دریافت کردند. عرضه رسمی برترین گوشی موبایل اپل تا به امروز سبب شد اکنون بتوانیم شاهد انتشار ویدیوهای جعبه گشایی آیفون 10 باشیم.

اگرچه برای خرید آیفون ایکس باید هزار دلار ناقابل پرداخت کنید، اما این به معنی عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بعدی نیست. در هر صورت باید برای تهیه لوازم جانبی باز هم مبالغی را پرداخت کنید. اما با مشاهده ویدیوی جعبه گشایی آیفون 10 می‌توان فهمید اپل، چه لوازمی را به صورت پیش‌فرض همراه با محصول ارائه می‌کند.

جعبه گشایی آیفون 10

در جعبه آیفون ایکس دو استیکر رایگان اپل به همراه دفترچه راهنما وجود دارد. برخلاف تمامی گوشی های موبایلی که تا امروز خریداری کرده و به احتمال زیاد، هرگز دفترچه راهنمای آن را مطالعه نکرده‌اید، این مرتبه به راهنمای استفاده از آیفون ایکس نیاز مبرمی خواهید داشت. این اولین گوشی آیفون بدون دکمه هوم است، پس باید با استفاده از ژست‌های حرکتی جدید میان صفحات رابط کاربری جابه‌جا شوید.

همچنین فیس آیدی، سیستم تشخیص چهره پیشرفته جدید اپل و مهمترین قابلیت آیفون 10، کمی پیچیده بوده و بدون شک کار با آن نیازمند آموزش است. پس بعد از جعبه گشایی آیفون 10 دفترچه راهنما را حتما در جایی دم دست نگه دارید. شارژر دیواری، ایرپاد و یک دانگل از دیگر لوازم درون جعبه هستند.

همانند آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، در این آیفون افسانه‌ای نیز خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیست. پس در صورت اصرار به استفاده از هدفون‌های دارای این رابط برای گوش دادن به موسیقی باید از دانگل موجود درون جعبه گوشی استفاده کنید. در غیر این صورت، هدفون لایتنینگ اپل بهترین گزینه برای گوش دادن به موسیقی است. در جعبه یک کابل لایتنینگ برای جابه‌جایی داده بین گوشی و هر نوع سیستم کامپیوتری و همچنین برای شارژ کردن دستگاه وجود دارد.

جعبه گشایی آیفون 10

آیفون ایکس تماما از شیشه و فلز ساخته شده است، پس به هیچ عنوان مقاومت آیفون‌های پیشین را ندارد و در صورت سقوط از دست کاربر، پنل پشتی آن خیلی زود ترک خورده و یا حتی می‌شکند. با استفاده از قاب محافظ دیگر نمی‌توان از طراحی زیبای بدنه گوشی لذت برد، اما بهتر است در اسرع وقت یک قاب محکم برای آیفون 10 خود خریداری کرده و در زمان استفاده از دستگاه بیرون از منزل، آن را درون این محفظه قرار دهید.

استفاده از پنل شیشه‌ای بدون دلیل نیست. آیفون‌های سال 2017 برای اولین دفعه به تکنولوژی شارژ بی‌سیم مجهز شد‌ه‌اند. پس یکی دیگر از لوازمی که در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید، پد شارژ وایرلس است. قیمت این پدها از 15 دلار تا 50 دلار متغیر است.

جعبه گشایی آیفون 10 نشان داد برای استفاده از یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی موبایل باز هم مجبور به خرید وسیله‌ای به صورت جداگانه هستید. به منظور بهره بردن از قابلیت شارژ سریع، باید یک کابل یو اس بی C به لایتنینگ خریداری کنید. اپل چنین محصولی را به قیمت 25 دلار می‌فروشد، اما می‌توان نمونه‌های مشابه و ارزان قیمت آن از تولیدکننده‌های دیگر را نیز پیدا کرد.

اگر دوست ندارید برای هر مرتبه شارژ گوشی موبایل به صورت بدون سیم مجبور به بیرون آوردن آن از قاب محافظ باشید، باید یکی قاب‌های محافظ (گران قیمت) ساخت اپل را خریداری کرده و یا از بین قاب‌های پلاستیکی و نازک دست به انتخاب بزنید. حین استفاده از قاب‌های ضخیم و مخصوصا فلزی قادر به استفاده از این قابلیت نیستید.

ویدیوی جعبه گشایی آیفون 10