ویدیو و گالری عکس اچ تی سی یو 11 لایف ؛ نگاه نزدیک به میان‌رده تایوانی

ویدیو و گالری عکس اچ تی سی یو 11 لایف ؛ نگاه نزدیک به میان‌رده تایوانی

در ویدیو و گالری عکس اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) طراحی ظاهری و برخی مشخصات بیرونی گوشی یو 11 لایف را بررسی کرده و نگاهی نزدیک به آن می‌اندازیم.

ساعاتی پیش و در کنار معرفی گوشی پرچمدار و قدرتمند اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، از اسمارت فون میان‌رده اچ تی سی یو 11 لایف نیز رونمایی شد. این گوشی در دو کلاس متفاوت برای بازارهای مختلف طراحی و روانه بازار می‌شود.

اچ تی سی یو 11 لایف را می‌توان سومین عضو خانواده U11 دانست؛ گوشی هوشمندی که قرار است در یک نسخه مخصوص آمریکای شمالی، و در نسخه‌ای دیگر، به سایر بازارهای جهان عرضه شود. مدل آمریکایی گوشی جدید اچ تی سی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و لانچر سنس اچ تی سی را بر پایه اندروید 7.1 نوقا اجرا خواهد کرد. با این حال، HTC این وعده را به مشتریانش داده که کمتر از یک ماه دیگر، اندروید 8 اوریو را بر روی دیوای خود دریافت خواهند کرد.

اما در سوی دیگر، نسخه جهانی اچ تی سی یو 11 لایف قدرتمندتر بوده و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این مدل اندروید وان (نسخه خالص اندروید) را اجرا کرده که بر پایه اندروید 8 اوریو طراحی شده است. هر دو نسخه اسمارت فون های میان‌رده اچ تی سی، از چیپست اسنپدراگون 630 قدرت گرفته و با وجود باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی، به انجام وظیفه می‌پردازند. از دیگر مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف ، می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی Super LCD با وضوح تصویر 1080 پیکسل، ضد آب (استاندارد IP67)، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در هر دو مدل اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های آبی کبود یا سیاه درخشان به دست خریداران خواهد رسید.

گالری عکس اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف گوشی اقتصادی و میان‌رده تایوانی‌هاست که با قیمت 349 دلار در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد. با توجه به بررسی ویدیو و عکس اچ تی سی یو 11 لایف ، می‌بینیم که این محصول ظاهر نسبتا خوبی داشته و به نظر می‌رسد صرف این میزان هزینه برای یک موبایل میان‌رده با چنین امکاناتی، به صرفه باشد. اما باید دید در عمل نیز می‌توان به گوشی جدید اچ تی سی اعتماد کرد یا خیر.

ویدیوی اچ تی سی یو 11 لایف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*