شرایط پیش فروش جک اس 5

شرایط پیش فروش جک اس 5 در آبان 96 توسط کرمان موتور اعلام شد

شرایط پیش فروش جک اس 5 در آبان 1396 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد و این شاسی بلند پرفروش چینی در مدل دنده دستی با پیش پرداخت 45 میلیونی به فروش می‌رسد.

جک اس 5 دنده دستی با سود مشارکت 18 درصدی در لیست پیش فروش محصولات کرمان موتور قرار گرفت. S5 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران در کلاس شاسی بلندهاست و توسط کرمان موتور در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. این خودروی چینی دارای پیشرانه 1997 سی‌سی توربوشارژ بنزینی و امکاناتی چون قفل ایمنی کودک، کنسول جلو و عقب، بلوتوث، سنسور دنده عقب، فرمان الکتریکی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز اضطراری، ترمز ABS، سیستم ضد سرقت، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و کمک راننده در 4 جهت است.

شرایط پیش فروش جک اس 5

شرکت کرمان موتور تنها شرایط پیش فروش جک اس 5 دنده دستی را برای آبان‌ماه 96 اعلام کرد و این خودروی 87 میلیونی با پیش پرداخت 45 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. در ادامه، جزئیات بخشنامه پیش فروش جک S5 را مشاهده می‌کنید.

شرایط پیش فروش جک اس 5 دنده دستی – آبان 96

قیمت مصوب87 میلیون تومان
مراحل پرداخت2
پیش پرداخت همزمان با ثبت نام45 میلیون تومان
مرحله دومهمزمان با صدور دعوتنامه
مدل1396
وضعیت سندآزاد
سود مشارکت18 درصد
سود انصراف سالیانه15 درصد
سود تاخیر در تحویل خودرو2.5 درصد ماهیانه
موعد تحویل خودرودی 1396
توضیحکلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون، پرداخت آن را بر عهده مشتری گذاشته بر اساس تعرفه‌های سال 1396 محاسبه شده است و در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو، مابه‌التفاوت آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*