گوشی آیفون ایکس

اپل گوشی آیفون ایکس را برای سال 2018 تدارک دیده بود اما زودتر از موعود روانه بازار کرد!

یکی از مدیران عالی رتبه‌ی اپل عنوان کرده است که گوشی آیفون ایکس (Apple iPhone X) قرار بود در سال 2018 روانه بازار شود، اما با سخت کوشی موفق شد سال جاری آن را روانه بازار کند.

اپل به صورت همزمان گوشی های خانواده آیفون 8 و آیفون ایکس خود را عرضه کرد که کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما حالا ما متوجه شده‌ایم که موضوع چیز دیگری بوده است. این شرکت در اصل قصد داشت نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی ایکس را در سال 2018 به عرضه درآورد.

“Dan Riccio” معاون ارشد بخش مهندسی سخت افزاری اپل عنوان می‌کند در واقع گوشی آیفون ایکس که از طراحی کم حاشیه‌ای برخوردار است، قرار بود سال آینده به عرضه درآید، اما با تلاش سخت، همراه با عزم و اراده‌ی قوی کارمندان این کمپانی اپل موفق شد در سال جاری آیفون ویژه خودش را ارائه کند.

قرار بود اسکنر اثر انگشت با نمایشگر گوشی آیفون ایکس آمیخته شود

Riccio همچنین ادعا می‌کند اپل در برنامه زمان بندی کوتاه مدت خود دیگر هیچ فرصتی برای تصمیم گیری دوم نداشت، در غیر این صورت همانطور که در گزارش‌های متعددی شنیده بودیم آن‌ها قصد داشتند سنسور اثر انگشت را با نمایشگر گوشی آیفون ایکس ادغام کنند. به نقل از این فرد مسئول، اپل مدت زیادی را نمی‌توانست صرف آن کند که سنسور اثر انگشت را در قسمت پشتی گوشی، یا بر روی شیشه نمایشگر و یا در یکی از دو سمت چپ یا راست گوشی تعبیه کند؛ چرا که پروژه‌ی طراحی گوشی آیفون ایکس در اوایل نوامبر گذشته به اتمام رسیده بوده است.

در مقایسه با سایر طراحی‌های رقبا نظیر سامسونگ گلکسی اس 8، اسنشال فون و ال جی وی 30، سخت است استدلال کنیم که این حرکت در مدت زمان کوتاه اشتباه بوده است. و از آنجایی که تازه از هفته‌ی جاری گوشی آیفون ایکس در اختیار صاحبانش قرار گرفت، هنوز زود است که ما بخواهیم فهمیم آیا آن در بازارهای بین‌المللی موفق بوده است یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سخی حرف دهنتو بفهم تقسیره اپل نیست مردم مسه زامبی حمله کردن واسه ایفون x

  2. عجب شرکتا نادان و بی صاحبی می باشد