رنو کولئوس

رنو کولئوس ، پرفروش ترین خودروی وارداتی نیمه اول سال 96 در ایران شد

رنو کولئوس (Renault Koleos) به عنوان پرفروش ترین خودروی وارداتی نیمه اول سال 96 در ایران معرفی شد. این کراس اوور فرانسوی توسط نگین خودرو وارد بازار می‌شود.

به تازگی آمار فروش خودروهای وارداتی در بازار ایران در 6 ماه نخست سال 1396 منتشر شد که بر اساس آن، محصولات رنو در صدر پرفروش‌ترین خودروهای این بخش از بازار قرار گرفته‌اند. این گزارش که توسط انجمن واردکنندگان خودرو ارائه شده، بیان‌گر آن است که در نیمه اول امسال، شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده محصولات رنو در ایران، رتبه اول واردات خودرو در کشور را از آن خود کرده است. نگین خودرو در 6 ماه نخست سال 96، رشد 20 درصدی سهم بازار را در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته تجربه کرد و اکنون 31 درصد از سهم واردات خودروی کشور را در اختیار دارد.

خودروهای وارداتی

5 محصول پرفروش شرکت خودروسازی رنو فرانسه در بازار ایران یعنی مدل‌های کولئوس (Koleos)، تلیسمان (Talisman)، کپچر (Captur)، داستر (Duster) و سیمبل (Symbol) در دو کلاس سدان و کراس اوور هستند که خودروهای رنو کولئوس و رنو تلیسمان به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم پرفروش ترین خودروهای وارداتی این برند قرار دارند. این دو خودرو بر اساس زبان طراحی جدید رنو تولید شده‌اند.

توان فنی و قیمت رنو کولئوس و تلیسمان

رنو کولئوس از پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و گیربکس 7 سرعته و سیستم انتقال نیرو 2 دیفرانسیل استفاده می‌کند و رنو تلیسمان نیز دارای پیشرانه 4 سیلندر توربو به قدرت 190 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه است. شرکت نگین خودرو، آخرین قیمت رنو تلیسمان را معادل 201 میلیون و رنو کولئوس را معادل 218 میلیون تومان اعلام کرده است.

به این ترتیب طبق آخرین آمار واردات خودرو، شرکت نگین خودرو موفق شده با خودروهای رنو فرانسه، گوی سبقت را از محصولات کیا، هیوندای، تویوتا، میتسوبیشی و سایر رقبا ربوده و به رده اول واردکنندگان خودرو در ایران دست پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گیربکس کولوعوس cvt نه 7 سرعته