جیپ رانگلر 2018

تصاویر رسمی جیپ رانگلر 2018 (Jeep Wrangler) منتشر شد

اولین تصاویر رسمی جیپ رانگلر 2018 (Jeep Wrangler) منتشر شد و طراحی آن را به نمایش گذاشت. این خودروی آفرود، ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

سرانجام شرکت خودروسازی آمریکایی جیپ، تصاویر رسمی نسل جدید رانگلر را منتشر کرد. این خودرو در ماه آینده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی خواهد شد و جزئیات بیشتر آن در این رویداد مهم خودرویی اعلام می‌شود اما حالا چند تصویر رسمی از جیپ رانگلر 2018 منتشر شده که ویژگی‌های ظاهری آن را به نمایش گذاشته است.

این شاسی بلند آمریکایی از ظاهر آشنایی برخوردار است و همان‌طور که انتظار داشتیم شاهد طراحی تکامل‌یافته‌ای هستیم. شرکت جیپ مدعی شده که آیرودینامیک خودرو را بهبود بخشیده و علاوه بر آن، نسل جدید رانگلر با ترکیب‌های مختلفی از درها، سقف و شیشه جلو به بازار عرضه می‌شود.

جیپ رانگلر 2018

در نمای روبرویی خودرو، جلوپنجره سنتی با هفت شیار قابل مشاهده است و در طرفین آن، چراغ‌های گرد کریستالی دیده می‌شوند. چراغ‌های راهنمای جلو به روی گلگیرها انتقال پیدا کرده‌اند و چراغ‌های روشنایی در روز (دی لایت) نیز در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اند. سپر با طراحی جدید از دیگر تغییرات بخش جلویی خودرو به شمار می‌رود. در بخش عقب جیپ رانگلر 2018 نیز گلگیرهای جدید به چشم می‌خورد. گفتنی است که نسل جدید رانگلر در دو نسخه سه درب و چهار درب تولید و عرضه می‌شود.

پیشرانه‌های احتمالی جیپ رانگلر 2018

فعلا تا زمان رونمایی رسمی خودرو در نمایشگاه لس آنجلس، اطلاعاتی در مورد پیشرانه رانگلر 2018 در دست نیست اما شنیده شده پیشرانه‌های پیشرفته و قدرتمندی در این نسل از خودرو به کار خواهند رفت. پیشرانه به‌روز شده 3.6 لیتری V6 بنزینی، پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بنزینی، یک واحد 3 لیتری V6 دیزلی و حتی یک نسخه هیبریدی از جمله گزینه‌های احتمالی برای جیپ رانگلر 2018 هستند. هم‌اکنون شایعاتی در مورد عرضه نسخه 4 درب رانگلر با پیشرانه 3.6 لیتری V6 و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک منتشر شده است. علاوه بر آن، این خودروی آفرود به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم چهار چرخ محرک مجهز می‌شود که عصر جدیدی را در دنیای آفرود آغاز می‌کند.

جیپ رانگلر 2018

نسل جدید جیپ رانگلر دارای طیف متنوعی از تجهیزات جانبی سفارشی خواهد بود. شرکت آمریکایی Jeep در نمایشگاه SEMA لاس وگاس از بیش از 200 نمونه لوازم جانبی موپار برای رانگلر جدید رونمایی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به باربند، نوار چراغ روی سقف و تجهیزات آفرود اشاره کرد.

تولید جیپ رانگلر جدید از پایان سال جاری آغاز می‌شود و تولید نسل فعلی تا پایان سه ماهه اول سال 2018 ادامه خواهد داشت. جیپ رانگلر 2018 در روز 29 نوامبر جاری (8 آذر 96) به طور رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی خواهد شد.