قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

بهترین کیف ها و قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال مدتی است به بازار عرضه شده‌اند. در این مطلب با بهترین کیف ها و قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال برای محافظت هر چه بهتر از این دو گوشی پرچمدار آشنا خواهیم شد.

طرفداران پروپاقرص گوگل و مخصوصا پلتفرم موبایل آن مدت‌ها منتظر معرفی پرچمداران جدید این شرکت بودند. تنها راه چشیدن طعم واقعی اندروید و همچنین دریافت آپدیت به صورت مستمر، خرید یکی از گوشی ها و یا تبلت های ساخت گوگل است. در بین محصولات سری نکسوس و پیکسل‌های سال 2016 و سال 2017، دو مدل جدید معرفی شده بهترین انتخاب‌های پیش رو هستند. علاوه بر امکانات نرم افزاری فوق‌العاده، داشتن دوربین‌هایی بسیار باکیفیت، از دیگر ویژگی‌های هر چهار گوشی موبایل پیکسل گوگل است.

معرفی قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

همراه شدن نام گوگل با این محصولات منجر به افزایش باورنکردنی قیمت‌های آن‌ها شده است. به همین دلیل باید همراه با خرید محصول، قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را نیز خریداری کنید تا از ایمن بودن آن‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی مطمئن بمانید. با کلیک بر روی نام هر محصول به صفحه خرید اینترنتی آن منتقل خواهید شد.

Google Live Cases

قیمت : 40 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

قیمت بسیار بالای این قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بدون دلیل نیست. آن‌ها می‌توانند هر چیزی را نمایش داده و با تصویر پس‌زمینه گوشی منطبق شوند تا تجربه‌ای کاملا متفاوت و خارق‌العاده را از کار با موبایل در اختیار کاربر قرار دهند.

Ringke Fusion

قیمت : 7 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

ارزان‌ترین راه محافظت از گوشی اندرویدی پرچمدار خود استفاده از قاب‌ های محافظ Ringke Fusion است. این محصول با وجود داشتن 7 دلار قیمت، ساختاری دو لایه‌ای داشته و هر گونه ضربه را جذب می‌کند تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. داشتن فریمی رنگی به زیبایی این قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال می‌افزاید.

زیبایی و درجه محافظت قاب های Ringke Fusion به اندازه لوازم جانبی رسمی ارائه شده توسط گوگل نیست، اما در عوض همچون آن‌ها قیمت‌های فضایی و بالای 50 دلار ندارد!

Pixel 2 Fabric Case

قیمت : 40 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

این دسته از قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 نیز گران قیمت هستند، اما به خاطر پارچه‌ای بودن، کاملا متفاوت بوده و حین نگه داشتن گوشی در دست حس بسیار خوبی به کاربر می‌دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال، امکان استفاده راحت‌تر از قابلیت Active Edge به منظور فشردن کناره‌های دستگاه برای صدور فرمانی خاص است.

قاب های پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف بوده و برای هر سلیقه، یک گزینه رنگ دلخواه در بین آن‌ها پیدا می‌شود. زیبایی و راحتی مزیت اصلی این قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 است و نمی‌توان برای محافظت از گوشی در برابر ضربه و سقوط حساب زیادی بر روی آن‌ها باز کرد.

Power Support Air Jacket

قیمت : 35 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

گوشی های سری پیکسل همگی دارای قیمت‌‌‌های نجومی هستند، به همین دلیل بالا بودن قیمت لوازم جانبی آن‌ها نیز دور از انتظار نیست. این قاب 35 دلاری از پلی‌کربن دارای مقاومت بالا ساخته شده و بسیار شفاف است. این نوع از قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال برای کاربرانی مناسب هستند که می‌خواهند در عین جلوگیری از کثیف شدن بدنه گوشی، زیبایی آن را همیشه جلوی چشم داشته باشند.

OtterBox Defender

قیمت : 50 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

در صورت تصمیم به خرید یکی از دو گوشی موبایل سال 2017 گوگل، باید هزینه بالای لوازم جانبی آن را نیز به جان بخرید. Defender نام یکی از سری‌های محبوب قاب های محافظ شرکت OtterBox است و کاربران نیازمند به محافظت همه جانبه از گوشی موبایل خود آن‌ها را خریداری می‌کنند.

این نوع از قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال توان فوق‌العاده‌ای در جذب ضربه دارند، به طوری که گوشی را از بدترین سقوط‌ها و ضربه‌ها نجات خواهند داد. یکی دیگر از مزایای آن‌ها، وجود یک محافظ نمایشگر درون جعبه قاب است.

Case-Mate Wallet Folio

قیمت : 60 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

استفاده از کیف محافظ به جای قاب، مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان نمونه کار کردن با گوشی حین استفاده از قاب به جای کیف محافظ به مراتب راحت‌تر است. اما قرار دادن یک گوشی درون چنین کیف چرمی، ظاهری جذاب و لوکس به آن می‌بخشد. از طرفی دیگر از همراه داشتن کیف پول به صورت جداگانه بی‌نیاز شده و می‌توانید کارت‌های اعتباری و پول نقدتان را در همین کیف نگهداری کنید. استفاده از چرم خوب دلیل قیمت بالای این محصول است.

Spigen Slim Armor

قیمت : 15 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

احتمالا همه کاربران در لیست قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به دنبال نام شرکت Spigen می‌گشتند. محصولات سری Slim Armor این شرکت اثبات کرده‌اند یک قاب محافظ سرسخت و مقاوم در برابر انواع ضربات و سقوط، لزوما نباید ضخامتی بالا و قیمتی فضایی داشته باشد!

ساختار درونی دو لایه‌ای این قاب سبب جلوگیری از انتقال ضربه به گوشی حین سقوط می‌شود. ضخامت کم و طراحی زیبای قاب های سری Slim Armor نگاه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. در پشت این قاب ها یک پایه وجود دارد که می‌توان در زمان مشاهده ویدیو، خواندن کتاب و یا دیگر کارها از آن برای ثابت نگه داشتن گوشی در یک وضعیت مشخص استفاده کرد. قیمت 15 دلاری با وجود قابلیت‌های بالا، آن را تبدیل به محصولی با ارزش می‌کند.

Moment Photo Case

قیمت : 130 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

گوگل با معرفی یک قاب محافظ 130 دلاری تیر خلاص را زد! دلیل قیمت نجومی این محصول علاوه بر استفاده از موادی خاص و مستحکم برای ساخت بدنه قاب، همراه شدن با یک لنز دارای زاویه باز مخصوص عکاسی است. به گفته گوگل، حین استفاده از این لنز می‌توان اشیای بسیار بیشتری را در مقایسه با حالت عادی درون قاب تصویر جای داد.

Belroy Leather Case

قیمت : 45 دلار

قاب های محافظ گوگل پیکسل 2

به جرات می‌توان گفت شیک‌ترین محصول در بین قاب های محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال همین مورد است. قیمت بالای محصول به خاطر چرم بسیار مرغوب به کار رفته در آن است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*