گوشی وان پلاس 5 تی شبیه به اوپو R11S‌ خواهد بود

گوشی وان پلاس 5 تی شبیه به گوشی Oppo R11S خواهد بود، اما چرا؟

گوشی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. ما بر این باوریم که این گوشی شبیه به Oppo R11S خواهد بود. در ادامه به بررسی دلایل این ادعا می‌پردازیم.

بسیاری از کاربران نمی‌دانند، اما لازم به ذکر است وان پلاس، تابعه‌ی شرکت BBK Electronics‌، یک شرکت سازنده‌ی قدرتمند چینی است که حتی شرکت اوپو را نیز در اختیار دارد. بنابراین نکته‌ی عجیب و غریبی نخواهد بود، اگر زبان طراحی گوشی های وان پلاس و اوپو شبیه به یکدیگر باشند.

اوایل امسال کمپانی وان پلاس از یک پرچمدار جدید پرده برداری کرد. امسال آن‌ها موفق شدند گوشی جدید خود را بهتر از گذشته به سایر بازارها به جز چین ارسال کنند تا کاربران بیشتری از سراسر جهان با محصولات آن‌ها آشنا شوند. نام این گوشی وان پلاس 5 بود که به اعتقاد بسیاری از کاربران شباهت زیادی با طراحی گوشی اوپو R11 داشت، اگرچه آن 0.5 میلی‌متر باریک‌تر شده بود در حالی که شاید مشخصات فنی آن‌ها متفاون باشند، اما به نظر نمی‌رسد وان پلاس هنوز تصمیم گرفته باشد در طراحی محصولات خود تغییراتی ایجاد کند و همین روند را ادامه خواهد داد.

گوشی وان پلاس 5 تی شبیه به اوپو R11S‌ خواهد بود

گوشی Oppo R11S

چند روز پیش تصویری از گوش وان پلاس 5 تی که اواخر این ماه میلادی زمان معرفی آن است، منتشر شد. وقتی با دقت بیشتری به این گوشی نگاه می‌کنیم، نقاط مشترک زیادی را بین طراحی آن با گوشی اوپو R11S می‌بینیم که تقریبا یک هفته‌ای از معرفی آن می‌گذرد. بنابراین اگر دیدی که گوشی وان پلاس 5 تی شبیه به تصویر بالا بود،‌ نباید به هیچ عنوان متعجب شوید. ما امیدواریم روزی برسد که دیگر وان پلاس و اوپو از زبان طراحی مشترکی برای محصولات خود استفاده نکنند و بتوانند آزادی عمل بیشتری داشته باشند، اما ظاهرا آن زمان اکنون نیست!

مشخصات گوشی وان پلاس 5 تی

بر اساس آنچه ما تا کنون از گوشی وان پلاس 5 تی می‌دانیم، پرچمدار جدید وان پلاس به یک نمایشگر 6.01 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل تجهیز خواهد بود که ارائه کننده نسبت ‌تصویر 18:9 است. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به حضور یک چیپست اسنپدراگون 835، رم 6/8 گیگابایتی،‌حافظه 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*