آموزش تغییر آهنگ زنگ گلکسی اس 8 ، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8

گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 پرچمداران سال 2017 سامسونگ هستند. در این مطلب به آموزش نحوه تغییر آهنگ زنگ گلکسی اس 8 و دو مدل دیگر می‌پردازیم.

هر شرکت بعد از دریافت اندروید از گوگل، آن را دست‌کاری کرده و بعد از ادغام با رابط کاربری اختصاصی، درون گوشی های موبایل و تبلت های خود به کار می‌برد. به غیر از گوگل، کمتر شرکتی از نسخه خام اندروید استفاده می‌کند و تقریبا محصولات همه شرکت‌ها به نسخه‌های سفارشی‌ مجهز می‌شوند.

سامسونگ از جمله سازندگانی است که تغییرات زیادی در سیستم عامل اندروید اعمال می‌کند. رابط کاربری اختصاصی این شرکت را پیش از این با نام تاچ‌ویز می‌شناختیم، اما اکنون اکسپرینس (Experience) نام رابط کاربری این شرکت است.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

البته تمامی دستگاه‌ها بدون توجه به شرکت سازنده، به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و هسته نرم افزاری آن‌ها یکسان است، اما رابط کاربری شامل نحوه چیدمان صفحات، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، نحوه طبقه‌بندی تنظیمات و دیگر بخش‌های آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

با توجه به همین موضوع تصمیم گرفتیم روش تغییر آهنگ زنگ گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 را آموزش بدهیم. ممکن است بعد از خرید این سه گوشی موبایل به خاطر عدم اطلاع از نحوه تغییر آهنگ زنگ مجبور به تحمل آهنگ پیش‌فرض بوده باشید، اما اکنون می‌توانید یک فایل دلخواه را به جای آن قرار بدهید.

آموزش تغییر آهنگ زنگ گلکسی اس 8 ، اس 8 پلاس و نوت 8

اپلیکیشن تنظیمات (Settings) را باز کرده و به قسمت Sound and Vibration بروید.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

در این صفحه وارد قسمت Ringtone شوید. در این بخش، تنها گزینه مربوط به آهنگ زنگ همین مورد است.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

منویی شامل تعداد زیادی آهنگ‌ زنگ پیش‌فرض نمایش داده می‌شود. اگر یکی از این آهنگ‌ها توجه شما را جلب کرد، آن را انتخاب کرده و به صفحه پیشین برگردید. اما اگر می‌خواهید می‌خواهید آهنگ زنگ گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 خود را به یک موسیقی دلخواه تغییر دهید، ادامه آموزش را بخوانید.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

آموزش انتخاب آهنگ زنگ از فایل‌های صوتی

به انتهای لیست آهنگ‌های زنگ پیش‌فرض بروید. گزینه Add From Phone را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را لمس کنید.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

احتمالا صفحه‌ای ظاهر شده و از شما درباره منبعی که می‌خواهید موسیقی مورد نظر را از آن انتخاب کنید پرسیده می‌شود. اگر می‌خواهید یک فایل صوتی از یکی از حساب‌های خود در فضاهای ابری انتخاب کنید، وان درایو و یا درایو را برگزینید. اگر این فایل درون گوشی ذخیره شده است، گزینه Sound Picker را انتخاب کنید.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

در صفحه بعد موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید. گزینه Highlights Only را حتما بر روی حالت غیر فعال قرار دهید، در غیر این صورت به جای کل فایل، تنها بخشی از آن به عنوان آهنگ زنگ پخش خواهد شد.

آهنگ زنگ گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا نیازی به آموزش تغییر آهنگ زنگ بود.

    • خداییش سایتتون عالیع ولی دف دفایی یه چیزایی اموزش میدین که هیچ ارزشی نداره اخه این تغییر اهنگ زنگ حتی بچه دوسالع هم بلده چیزه شاخی واسع اموزش دادن نیست