ترجیح می‌دهید طراحی گلکسی نوت 9 مشابه نوت 8 باشد یا آیفون 10 ؟ (نظرسنجی)

ترجیح می‌دهید طراحی گلکسی نوت 9 مشابه اس 8 باشد یا آیفون 10 ؟ (نظرسنجی)

طراحی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) یکی از رازهای پشت پرده گوشی بعدی سامسونگ است. به نظر شما ظاهر نوت 9 میراث گلکسی اس 8 است یا تقلیدی از آیفون 10 خواهد بود؟

اخیرا شایعات زیادی در خصوص طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ به گوش می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ پرچمدار سری نوت خود را با تغییرات زیادی روانه بازار می‌کند و یا از طراحی پرچمداران سال 2017 خود در آن استفاده خواهد کرد. قطعا بسیاری از کاربران دوست دارند طراحی گلکسی نوت 9 الهام‌گرفته از برخی گوشی های موجود در بازار باشد.

طراحی گلکسی نوت 9

آیا ترجیح می‌دهید طراحی ظاهری گلکسی نوت 9 مشابه گلکسی اس 8 (Galaxy S8) باشد؟ در آن صورت، گوشی رده‌بالای سامسونگ به نمایشگری با حداقل حاشیه‌های اضافی و سنسور اثر انگشتی در بخش پشتی مجهز خواهد شد. شاید هم دوست دارید گلکسی نوت 9 را در هیبت آیفون 10 (iPhone 10) ببینید؛ گوشی هوشمندی که به جای سنسور اثر انگشت، از قابلیت تشخیص چهره صاحب خود بهره می‌برد.

ترجیح می‌دهید طراحی گلکسی نوت 9 مشابه نوت 8 باشد یا آیفون 10 ؟ (نظرسنجی)

البته گزینه‌های دیگری نیز هستند که می‌توانند الهام‌بخش طراحی گلکسی نوت 9 در سال 2018 باشند. یکی از این موارد، شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) است. قطعا پرچمدار شیائومی مرزهای طراحی نمایشگر را جابه‌جا کرده و به شاخصی برای سایر تولیدکنندگان تبدیل شده است؛ قابلیتی که بسیاری از طرفداران سامسونگ نیز آن را می‌پسندند.

اما نظر شما چیست؟ به عنوان یک طرفدار سامسونگ، دوست دارید از طراحی گلکسی S8 در پرچمدار سال 2018 سری نوت سامسونگ استفاده شود و یا ترجیح می‌دهید این گوشی مشابه آیفون ایکس (iPhone X) اپل باشد.

ضمن شرکت در نظرسنجی زیر، دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سامسونگ باید ایده ای بهتر از آیفون بده

  2. دوست دارم شبیح هیچ گوشیه دیگری نباشد یک طراحی بینظیر داشته باشد که از همه ای گوشیها سر شود

  3. دوست دارم بدون حاشیه باشه

  4. بنظرم کلمه تقلیدی کمی مقرضانه مینونه باشه ، چون طراحی گوشی ها به همین سمت پیش میره چه اپل ایفون ایکس میساخت یا نه ،( گوشی شیاومی می میکس رو بخاطر داشته باشید ) نویسنده محترم حتما میدونید که طراحی یه گوشی کار یک ماه دو ماه نیست که پس از اینکه ایکس امد تو بازار ، ساسمونگ هم بلافاصله کپی کنه . با توجه به اینکه دیسپلی ایفون ساخت خود سامسونگ هست و این تکنولوژی رو داره . مثل این میمونه که بگیم همه گوشی های امروزی تقلیدی از گوشی htc هستن چون از بدنه فلزی استفاده میکنن ( برای اولین بار htc از فلز برای ساخت گوشی استفاده کرد) در حال حاضر طراحی به این سمت پیش میره . بهتره بجای این مبحث ، از اینکه چه برندی میتونه برنده بازار یا فروش بیشتری داشته باشه یا مشتری مداری بهتری داشته باشه استفاده کرد . توی زمانی که 2 رقیب سرخت با هم شراکت در ساخت میکنن یا از قطعات هم استفاده میکنن این گونه نظر دادن اشتباهه ( این نظر شخصی من بود و لطفا اپل دوستان ناراحت نشوند 🙂 )

  5. ترجیه میدین ازرا بخرین یا مازراتی کوترو پرته؟؟؟؟

  6. مشابه اس 8 با نسبت صفحه بیشتر