هواوی آنر V10

گوشی هواوی آنر V10 نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران جدید هواوی است

هواوی آنر وی 10 که نام دیگر آن هواوی آنر 9 پرو است، جدیدترین محصول این شرکت خواهد بود. اغلب ویژگی‌ های اساسی پرچمداران جدید سری Mate در هواوی آنر V10 به کار می‌رود.

میت 10 و میت 10 پرو محصولاتی فوق‌العاده ارزشمند هستند و تراشه به کار رفته در آن‌ها یکی از بهترین نمونه‌های ممکن در دنیای تکنولوژی تا به امروز است، اما یک مشکل وجود دارد؛ دلیل محبوبیت هواوی از زمان وارد شدن آن به بازار، ارائه سخت افزارهای مشابه به ازای قیمت‌های پایین‌تر در مقایسه با رقبا بود، که این روند با معرفی محصولات جدید خانواده Mate 10 به طور کامل شکسته شد.

اصلی‌ترین ویژگی هواوی آنر V10 تراشه کایرین 970 است

اما هواوی آنر V10 که به تازگی در وب سایت TENAA ظاهر شده است، نشان می‌دهد هواوی همچنان قصد ندارد از عرضه محصولات اقتصادی با امکانات و سخت افزار مناسب دست بردارد. این محصول که برخی آن را با عنوان آنر 9 پرو می‌شناسند، دارای یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18:9 بوده و از این نظر تفاوتی با هواوی میت 10 پرو ندارد. تهیه پنل OLED این صفحه نمایش بر عهده شرکت چینی BOE است، شرکتی که حتی احتمال همکاری اپل با آن در سال‌های آتی برای تهیه پنل OLED برای آیفون‌های 2018 وجود دارد.

هواوی آنر V10

اما مهمترین ویژگی هواوی آنر وی 10 مچهز شدن به تراشه کایرین 970 به عنوان اصلی‌ترین قابلیت پرچمداران خانواده Mate 10 است. حافظه رم آن 6 گیگابایت بوده و به 64 و یا 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. دوربین این مدل دوگانه و دارای دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی بوده و همچنان در همکاری با شرکت لایکا توسعه پیدا خواهد کرد. احتمالا در مقایسه با دوربین پرچمداران خانواده Mate 10، برخی قابلیت‌های نرم افزاری از آن حذف شوند.

هواوی آنر V10

احتمال می‌رود قیمت هواوی آنر V10 که احتمالا در ماه آینده میلادی و در شهر لندن رونمایی خواهد شد، 450 دلار باشد که نصف قیمت میت 10 و میت 10 پرو است. البته برای کاربرانی که تنها به داشتن یک گوشی هواوی با نمایشگر 6 اینچی 18:9 بسنده می‌کنند، خرید آنر 7 ایکس را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل چند روز پیش از رونمایی پرچمداران جدید هواوی معرفی شد، اما تراشه آن مدل میان‌رده کایرین 659 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تبلیغاتچی کی بودی تووووو؟؟؟

  2. خداکنه ایران بیاد?من حتما میگیرم خودم honor 8 دارم دیگه این honor v10 که کایرن 970 هم روشه باید دید?? سرعتشم دیگه جای خود داره??