زمان معرفی و فروش وان پلاس 5 تی

زمان معرفی و فروش وان پلاس 5 تی رسما اعلام شد

زمان معرفی و فروش وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T)، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس اعلام شد. این گوشی از نمایشگری تمام صفحه با نسبت 18:9‌ و سخت افزاری قدرتمند برخوردار است و از آن به عنوان قاتل پرچمداران یاد می‌شود.

پس از هفته‌ها درز شایعات، گمانه زنی‌ها و افشای اطلاعات، امروز کمپانی وان پلاس رسما زمان معرفی گوشی پرچمدار جدید خودش را اعلام کرد. در حال حاضر گفته می‌شود این گوشی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را بر خلاف رقبای بزرگی همچون گوگل پیکسل 2 حفظ کرده است و این نخستین محصول برند وان پلاس خواهد بود که از یک نمایشگر لمسی با نسبت 18:9 و حاشیه‌های بسیار کم صفحه بهره می‌برد. وضوح این نمایشگر نیز اچ دی پلاس یا 1080×2160 پیکسل خواهد بود.

همچنین ما شنیده‌ایم وان پلاس 5 تی از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 همراه با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. یک ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 20 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته است و یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی در قاب جلویی آن به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود رابط کاربری این گوشی چینی قدرتمند نیز مبتنی بر اندروید 8 اوریو طراحی شده باشد.

زمان معرفی و فروش وان پلاس 5 تی

آغاز فروش وان پلاس 5 تی از 25 آبان

کمپانی وان پلاس امروز رسما اعلام کرد که این گوشی را 16 نوامبر (25 آبان ماه) معرفی خواهد کرد. این تاریخ بر روی تیزر تبلیغاتی دیده می‌شود که از نیویورک به عنوان محل برگزاری مراسم مربوط به این گوشی یاد شده است. بدیهی است که این مراسم در سراسر جهان به صورت زنده استریم خواهد شد، اما اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان کمپانی وان پلاس ساکن در ایالات متحده هستید، می‌توانید با ورود به سایت وان پلاس در روز 17 آبان ماه، بلیت 40 دلاری این مراسم را تهیه کنید.

فروش وان پلاس 5 تی از 21 نوامبر (30 آبان ماه) در آمریکای شمالی و اروپا آغاز خواهد شد. درست در همین زمان، فلش سیل این گوشی در کشور هند برگزار می‌شود، اما فروش وان پلاس 5 تی در این کشور رسما از 28 نوامبر (7 آذر ماه)‌ آغاز خواهد شد. کاربران چینی نیز می‌توانند از یکم دسامبر (10 آذر ماه) این گوشی قدرتمند اندرویدی را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*