تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های QLED سامسونگ در بازارهای جهانی پیشتازی می‌کنند

تلویزیون های QLED سامسونگ حضور برجسته‌ای در بازار جهانی تلویزیون دارند و از نظر میزان فروش در میان تلویزیون های رده بالای بازار پیشتازی می‌کنند.

بازار جهانی تلویزیون امسال با رونق همراه بود. در نیمه دوم سال 2017 تولیدکنندگان اصلی تلویزیون به دنبال جلب‌ نظر مشتریان بازار از طریق معرفی محصولات رده بالای خود بودند. در این میان شرکت سامسونگ الکترونیکس برترین تولیدکننده تلویزیون در 11 سال گذشته، بار دیگر و با معرفی تلویزیون های QLED سری 2017 خود به دنبال پیشتازی در این بازار است. در مطلب حاضر نگاهی داریم به فعالیت‌های این شرکت در حوزه تلویزیون که منجر به پیشتازی در این صنعت شد:

تلویزیون های QLED سامسونگ

فراگیری تلویزیون های QLED سامسونگ در چین

در سه ماهه اول سال 2017، فروش تلویزیون های کوانتوم دات، یک درصد کل بازار تلویزیون جهان را تشکیل می‌داد. اما در سه ماهه دوم، این سهم تا 2.4 درصد افزایش پیدا کرد. با معرفی سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ ، این روند فروش، افزایشی مجدد پیدا کرده و به سه درصد رسیده است.

در عین حال تلویزیون OLED که رقیب اصلی محصول سامسونگ محسوب می‌شود، تنها 0.3 درصد فروش سه ماهه اول سال 2017 را تشکیل داده و در سه ماهه دوم نیز از یک درصد عبور نکرده است.

تلویزیون های QLED سامسونگ

در واقع فروش تلویزیون های QLED تا چهار برابر بیشتر از OLED در سال جاری بوده است. با توجه به مزایای فناوری کوانتوم دات مانند کیفیت تصویر برتر، چرخه حیات طولانی‌تر و رنگ‌های دقیق‌تر در سطوح مختلف نور، انتظار می‌رود این ارقام باز هم افزایش پیدا کند.

فروش گسترده در آمریکا و اروپا

شرکت سامسونگ فروش تلویزیون های QLED خود را در ماه‌های فوریه و مارس در آمریکا و اروپا آغاز کرد و اکنون این شرکت آماده عرضه کل سری تلویزیون های QLED یعنی مدل‌های 55، 65 و 75 اینچی می‌شود. نرخ فروش هفتگی تلویزیون های QLED سامسونگ در اواسط ماه اردیبهشت و در مقایسه با هفته‌های ابتدایی فروش‌های قبلی تا چهار برابر بیشتر شده است.

با عرضه محصول راهبردی QLED، اکنون سهم سامسونگ از بازار تلویزیون‌های رده‌بالا در آمریکا و اروپا تثبیت شده است. تا اوایل ماه اردیبهشت امسال، از هر دو تلویزیون فروخته شده در آمریکا، یکی محصول سامسونگ و با قیمتی برابر 1500 دلار یا بیشتر بوده است. این شرکت همچنین با سهمی حدود 40 درصدی، پیشتاز بازار تلویزیون‌های رده‌بالای اروپاست.

تلویزیون های QLED سامسونگ

بازارهای دیگر نیز واکنش مثبتی به تلویزیون های رده بالای سامسونگ داشتند. در سه ماهه اول، سامسونگ توانست سهم خود را از بازار تلویزیون‌های رده‌بالا در آمریکای لاتین، بخصوص مکزیک، به بالای نصف رسانده و فروشی بیش از 60 درصد داشته باشد.

تلویزیون های QLED ؛ اثباتی بر موقعیت رده‌بالای سامسونگ در بازار

یون لی معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

تلویزیون QLED نه تنها کیفیت تصویر رده‌بالایی دارد، بلکه محصولی است که با زیبایی تمام سبک زندگی کاربر را در طراحی و کارکردهای خود منعکس می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ماست فروش محله ما هم میگه تو فروش کل ایران اوله

  2. منبعش که برا سامسونگ بعد میخواید بگه که فروش
    تلویزیون های QLED فروشش کمه خب اینکه تبلیغ سامسونگه

  3. بدون سامسونگ هرگز