اینترنت غیر حجمی

مدل اینترنت غیر حجمی در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد

مدل اینترنت غیر حجمی در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد. وزیر ارتباطات با اعلام این خبر، اضافه کرد که جزئیات این طرح به زودی به اطلاع خواهد رسید.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، صبح امروز، 21 آبان 1396 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد که مدل اینترنت غیر حجمی و تعرفه های جدید سرویس های ثابت به تصویب رسیده و به زودی جزئیات آن به اطلاع مردم می‌رسد.

اینترنت غیر حجمی

پست وزیر ارتباطات در مورد تصویب اینترنت غیر حجمی

آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این متن را با هشتگ #عمل_به_وعده منتشر کرد:

پس از دو ماه کار فشرده و انجام مطالعات اقتصادی و مذاکرات با اپراتورها و نیز جمع‌بندی نظرات کاربران، امروز و در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات، مدل غیر حجمی تعرفه سرویس های ثابت به تصویب رسید. جزئیات طرح طی دو روز آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمد جواد آذری جهرمی از همان روزهای اول تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حتی قبل از آن در جلسه رای اعتماد به این موضوع اشاره کرده بود که تغییر تعرفه های اینترنت و غیر حجمی کردن آن از اصلی‌ترین اهدافش در 100 روز اول کاری خواهد بود و حالا به نظر می‌رسد که او و همکارانش در وزارت ارتباطات به وعده خود عمل کرده‌اند. البته هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد این مصوبه جدید صحبت کرد و باید تا دو روز آینده که جزئیات مدل اینترنت غیر حجمی اعلام شود، منتظر بمانیم. طبق وعده‌های آذری جهرمی و سایر مسئولان وزارت ارتباطات، در این طرح قرار است مدل محاسبه هزینه های اینترنت ثابت از مدل فعلی که بر مبنای حجم مصرف شده است به مدل غیر حجمی و مبتنی بر سرعت بالاتر تغییر پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یک مشت ادم بی عرضه اومدن سر کار نمیدونن دارن چه غلطی دارن میکنن که سی ساله دایم در جامیزنیم

  2. حتما باید متحد شیم تا حقمونو بدن؟