جعبه گشایی وان پلاس 5 تی ؛ پرچمدار وان پلاس را پیش از رونمایی ببینید!

جعبه گشایی وان پلاس 5 تی ؛ پرچمدار وان پلاس را پیش از رونمایی ببینید!

تصاویر جعبه گشایی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) گوشی پرچمدار وان پلاس را پیش از رونمایی رسمی، از نمایی نزدیک نشان داده و آن را با وان پلاس 5 مقایسه می‌کند.

وان پلاس 5 تی دومین گوشی این کمپانی چینی در سال 2017 است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، در روز 25 آبان معرفی می‌شود. تاکنون تصاویر زیادی از این اسمارت فون رده‌بالا منتشر شده که هیچ‌یک به صورت رسمی تایید یا رد نشده‌اند. اما به تازگی، گالری عکسی در فضای مجازی مشاهده می‌شود که ادعا شده تصاویر مربوط به جعبه گشایی وان پلاس 5 تی است.

در صورت درست‌ بودن این عکس‌ها، درصد بالایی از شایعات پیرامون گوشی جدید وان پلاس به حقیقت می‌پیوندند؛ در خبرها خوانده بودیم که وان پلاس 5T با صفحه نمایش کشیده 6 اینچی و نسبت طول به عرض 18 به 9 طراحی شده و سنسور اثر انگشت آن در پنل پشتی قرار دارد. در تصاویر جعبه گشایی وان پلاس 5 تی ، این موبایل در کنار پرچمدار قبلی وان پلاس، یعنی وان پلاس 5 قرار گرفته و از نظر طراحی ظاهری، با هم مقایسه شده‌اند.

جعبه گشایی وان پلاس 5 تی ؛ پرچمدار وان پلاس را پیش از رونمایی ببینید!

وان پلاس 5 تی در کنار وان پلاس 5

همانطور که می‌بینید، ابعاد هر دو گوشی تقریبا یکسان است با این تفاوت که نمایشگر مدل 5T بزرگتر شده و محل سنسور اثر انگشت آن هم تغییر کرده است. همچنین، شاهد کاهش حاشیه‌های اضافی در اطراف نمایشگر هستیم که مهمترین دلیل افزایش اندازه صفحه نمایش اسمارت فون است. سایر عکس های جعبه گشایی وان پلاس 5 تی را در گالری زیر مشاهده کنید.

عکس های جعبه گشایی وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5 تی قرار است به پردازنده اسنپدراگون 835، به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم با حافظه داخلی (به ترتیب) 64 و 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه با پشتیبانی از حالت پرتره، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری Oxygen OS بر پایه اندروید نوقا مجهز شود. انتظار می‌رود قیمت این مدل نسبت به نسل قبل از خود تفاوت چندانی نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*