مشخصات اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه در GFXBench رویت شد

مشخصات اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه در GFXBench رویت شد

اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه با اسم رمز سونی اکسپریا اچ 3213 اونجر (Sony Xperia H3213 Avenger) در GFXBench دیده شده و برخی مشخصات آن لو رفته است.

کمپانی سونی را می‌توان جزو معدود تولیدکنندگان تلفن هوشمند در جهان دانست که هنوز به دنیای دوربین های دوگانه پا نگذاشته است. حال به نظر می‌رسد اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه یک اسمارت فون میان‌رده با نام سونی اکسپریا H3213 اونجر باشد. با توجه به اینکه این نام، یک کد برای گوشی بعدی سونی است، احتمالا شاهد عرضه این محصول در خانواده اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) خواهیم بود.

اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه چه مشخصاتی دارد؟

نکته جالب توجه در مورد این گوشی سونی با دوربین دوگانه این است که سنسورهای دوتایی آن در پنل جلو قرار دارند. دوربین سلفی دوگانه گوشی جدید سونی از حسگرهای 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و قادرند تا ویدیوهایی با وضوح 4K ضبط کنند. سونی در دوربین اصلی این موبایل نیز یک سنسور 21 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 4K به کار خواهد برد.

مشخصات اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه در GFXBench رویت شد

گوشی میان رده سونی به پردازنده اسنپدراگون 630 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. اگرچه این امکانات برای یک محصول میان‌رده، خوب به نظر برسد، اما قطعا کار سختی برای رقابت با اسمارت فون های سال 2018 خواهد داشت. در سوی دیگر، مجهز شدن به اندروید 8 اوریو نقطه قوتی برای گوشی انقلابی سونی به حساب می‌آید.

نخستین گوشی سونی با دوربین سلفی دوگانه به صفحه نمایش 6 اینچ با وضوح تصویر 1080 پیکسل و نسبت طول به عرض مدرن 18 به 9 مجهز خواهد شد؛ نسبت تصویری که باز هم برای اولین بار در یک محصول سونی شاهد حضور آن خواهیم بود. زمان معرفی و قیمت موبایل جدید سونی در هفته‌های پیش رو اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*