ایمنی هواوی میت 10

استانداردهای ایمنی هواوی میت 10 ؛ گوشی هوشمند سبز و امن برای شما

سری Mate 10 هواوی با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای روان و امن برای کاربران طراحی شده است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین استانداردهای ایمنی هواوی میت 10 می‌پردازیم.

تلفن های هوشمند، شخصی‌ترین دستگاه‌های ما هستند. ما آن‌ها را همه جا همراه خود می‌بریم، به آن‌ها تکیه می‌کنیم تا با دیگران مرتبط بمانیم و تقریبا همه کارهای ما به گوشی‌هایمان مرتبط است. با توجه به اینکه تکنولوژی باید برای همه ما امن باشد، هواوی گوشی های تلفن همراه میت 10 (Huawei Mate 10) و میت 10 پرو (Mate 10 Pro) را با همین نگرش طراحی کرده تا شما تجربه روان و امنی با این تلفن‌ها داشته باشید. در ادامه قصد داریم به 4 نکته‌ای که برای شما در ارتباط با استانداردهای ایمنی هواوی میت 10 جذاب است، اشاره کنیم:

مهم‌ترین استانداردهای ایمنی هواوی میت 10

1. استاندارد ایمنی TUV برای شارژ سریع

سرعت شارژ در گوشی هوشمند شما بدون اطمینان از امنیت آن هیچ ارزشی ندارد. اگر امنیت باتری گوشی جدی گرفته نشود، نتایج آن می‌تواند فاجعه‌بار باشد. به همین دلیل است که Huawei گوشی های هوشمند خود را تحت آزمایش‌های سخت قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها برای شما امن هستند. هواوی برای بهبود بهره‌وری و امنیت گوشی‌هایش در شارژ سریع یا همان سیستم Super Charge بدون محدود کردن سرعت شارژ از یک سیستم امنیتی 15 لایه بهره گرفته است. این تکنولوژی می‌تواند میزان شارژ لازم برای کار با گوشی در طول یک روز را تنها با 20 دقیقه شارژ فراهم کند. در حالی که امنیت این سیستم توسط TUV Rheinland تضمین شده است.

ایمنی هواوی میت 10

2. طراحی با مواد امن و اشتعال ناپذیر

ایمنی هواوی میت 10 از مراحل تولید و ساخت آن آغاز می‌شود. با توجه به توان‌مندی پیشرفته ساخت تجهیزات در هواوی، این شرکت از بهترین و امن‌ترین مواد در ساخت HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro بهره گرفته است. جلو و پشت این گوشی‌ها با بهره‌گیری از شیشه‌های مستحکم و قوی با مقاومت بسیار زیاد در مقابل شکستن و به صورت نشکن طراحی شده‌اند. همچنین HUAWEI با بهره‌گیری از یک تکنیک نوآورانه شیشه محکم پشت گوشی را قبل از شکل‌دهی با حرارت 700 درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهد تا زیبایی و استحکام یک‌جا در شیشه سه بعدی پشت این مدل پدید آورد.

ایمنی هواوی میت 10

3. دوستدار محیط زیست

هواوی، Mare 10 و Mate 10 Pro را با تعهد به حفظ محیط زیست طراحی و تولید کرده و مواد ساخت را به دقت انتخاب کرده و از به کارگیری مواد پرخطر مانند مواد اشتعال‌زا، PVC و فتالات اجتناب کرده است. به علاوه هواوی از روش‌های ساخت دوستدار محیط زیست (Green) در تولید این گوشی‌ها بهره برده است. حتی برای بسته‌بندی و پکیجی که این برند برای فروش گوشی های Mate 10 استفاده کرده، گواهینامه Forest Stewardship Council TM اخذ شده است. Forest Stewardship Council TM یا FSC بنیاد جهانی غیر دولتی، غیر انتفاعی و مستقلی است که تعهد به حفظ جنگل‌ها و مراتع را اشاعه می‌دهد. به علاوه هواوی برای چاپ جعبه‌های فروش و کتابچه‌های راهنمای کوچک کاغذی این گوشی‌ها از جوهر دوست‌دار محیط زیست یا eco-friendly که برای استفاده از مواد ارگانیک ساخته شده بهره‌گیری کرده است.

ایمنی هواوی میت 10

4. ضد آب و گرد و غبار

هواوی گوشی Mate 10 Pro را با استاندارد IP-67 به صورت مقاوم در مقابل آب و گرد و غبار طراحی و تولید کرده است. لازم به ذکر است که Mate 10 هم از استاندارد IP-53 برخوردار است.

ایمنی هواوی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفاً مقایسه دوربین mate 10 رو با دیگر پرچمداران به خصوص نوت8 بذارید