تصاویر دعوتنامه آنر وی 10

تصاویر دعوتنامه آنر وی 10 ، از تمرکز سازندگان روی هوش مصنوعی خبر دارد

تصاویر دعوتنامه آنر وی 10 (Huawei Honor V10) برای رویداد چین که از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، تمرکز سازندگان روی هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد آنر V10، آخرین گوشی پرچمدار هواوی برای سال 2017 است که با قابلیت‌های مناسب، در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) به صورت رسمی برای بازار چین معرفی خواهد شد. نسخه جهانی این اسمارت فون نیز در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر)، طی مراسمی در لندن برای بازار جهانی معرفی می‌شود. اما شعار مربوط به سرعت بالا و هوش مصنوعی در تصاویر دعوتنامه آنر وی 10 ، موضوعی است که بیش از موارد دیگر اهمیت دارد.

تصاویر دعوتنامه آنر وی 10

اگرچه این نخستین باری نیست که سازندگان تمرکز خود را روی AI قرار می‌دهند، اما بر خلاف انتظار کاربران، نمایشگر بدون حاشیه FullView مهم‌ترین ویژگی این گوشی نخواهد بود. در این صورت ما می‌توانیم شاهد عرضه محصول دیگری با تراشه کایرین 970 و واحد پردازشی عصبی (NPU) باشیم. هرچند بر خلاف محصولات سری میت 10، قیمت آنر وی 10 در حدود 450 دلار برای بازار چین خواهد بود.

تا به امروز بسیاری از اطلاعات مربوط به گوشی جدید آنر از طریق منابع مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. انتظار می‌رود آنر وی 10 به صفحه نمایشی 6.0 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز و همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم روانه بازار شود. به علاوه، کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های 64 یا 128 گیگابایتی یکی را به دلخواه انتخاب کنند. دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز قادر به ثبت تصاویر با کیفیتی بسیار بالا هستند. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند نیز می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و پشتیبانی از SuperCharge اشاره کرد.

تصاویر دعوتنامه آنر وی 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*