پارسه

دوره های آموزشی تعمیرات در موسسه پارسه ؛ راهکاری برای استخدام در شرکت های IT

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها برای استخدام به شرکت‌های بسیاری مراجعه کرده‌اید و حتی با وجود پر کردن انواع و اقسام فرم‌های استخدام، در نهایت جمله «تماس می گیریم» را شنیده‌اید!

اگر شما هم در حال حاضر یکی از همین افراد هستید، راه حل مشکل شما در ادامه این مقاله موجود است.

1- با سوادان بی سواد

متاسفانه بخش زیادی از تحصیل‌کردگان دانشگاه، علوم آکادمیک را تنها به صورت تئوری فرا گرفته‌اند و در حوزه‌ی صنعت و مهارت‌های علمی کاملا بی‌تجربه‌اند و دقیقا به همین دلیل است که نمی‌توانند شغلی برای خود دست و پا کنند و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی نمایند.

2- زیر ذره‌بین شهر

با توجه به کمبود مهارت‌های عملی و تجربه در فارغ‌التحصیلان دانشگاه، در نخستین قدم می‌بایست به دنبال جایی باشیم که تجربه را در قالب مهارت‌های کاربردی و نکات عملی به ما آموزش دهد.

متاسفانه فضای رقابتی بازار مانع از این است که شخص تعمیرکار و متخصص به طور صادقانه تمامی اطلاعات و تجربه‌ای را که طی سال‌ها به دست آورده به طور کامل و بدون دغدغه‌ی اینکه یک رقیب را به این صنف اضافه کند به کارآموز منتقل نماید. پس راه حل در مراکز خصوصی است که آموزش‌های عملی را به کمک به‌روزترین تجهیزات دنیا به شما انتقال داده و دغدغه‌های بعدی شما اعم از مدرک و پشتیبانی و معرفی به بازار کار را رفع نماید.

3- راه حل یک ماهه

پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتیم که یکی از بهترین بازارهای کسب و کار در زمینه‌ی IT فرصت‌های شغلی در گرایش شبکه، مایکروسافت، سیسکو، سئو، میکروتیک، تعمیرات سخت افزار، به ویژه تعمیرات موبایل، لپ تاپ، پرینتر و فتوکپی است.

4- جواب معما

عمده دغدغه جوانان برای آموختن مهارت، مراجعه به مراکز آموزشی است که علاوه بر برگزاری دوره، بتواند نیازهای ثانویه آنها مثل مدرک معتبر جهت دریافت جواز کسب، پشتیبانی در صورتی که هنگام کار با مشکل مواجه شدند، واقعی بودن لابراتوار مجهز و با دستگاه‌های به‌روز برای آموزش و خصوصی بودن کارگاه آموزش برای کسب حداکثر بازدهی و محل اسکان مناسب برای افراد داوطلب از کلیه شهر های کشور را فراهم کند.

علاوه بر این متوجه شدیم که یکی از بهترین مراکز آموزش در این حوزه انستیتو انفورماتیک پارسه است که هم آموزش کامل و هم پشتیبانی 5 ساله دارد و مدرک معتبر را به کارآموزان و دانشجویان خود ارائه می‌کند.

بنابرین مشخصات موسسه را پیدا کرده و اطلاعات آن را در اینجا برای شما قرار دادیم:

www.123parseh.com

021-66480707

برای مشاهده اطلاعات دوره‌ها نظیر آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش سیسکو و همین‌طور بهره‌مندی از تخفیف‌های استثنایی، روی نام دوره‌ها کلیک کنید. برای مشاهده اطلاعات دوره‌های شبکه نظیر آموزش شبکه نیز می‌توانید به سایت پارسه مراجعه کنید.

همچنین موسسه پارسه با همکاری لابراسئو دوره‌های بسیار حرفه‌ای آموزش سئو هم برگزار می‌کند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت لابراسئو مراجعه نمایید.

شما کاربر گرامی سایت برسام می‌توانید با اعلام نام این سایت در هنگام تماس، از تخفیف 10 درصدی دوره‌های اصلی بهره‌مند شوید.

آموزش تعمیرات موبایل پارسه

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*