آپدیت اندروید 8.0 اوریو

آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای کدام‌یک از گوشی های سامسونگ عرضه می‌شود؟

آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای کدام‌یک از گوشی های موبایل سامسونگ عرضه می‌شود؟ یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار لیستی جدید، به این سوال پاسخ داده است.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که هرگز لیست تلفن های هوشمندی که به نسخه جدید اندروید به‌روز خواهند شد را اعلام نمی‌کند. هرچند، می‌توان گفت پرچمداران این شرکت که دو سال یا بیشتر از زمان عرضه آنها می‌گذرد، شانس دریافت به‌روزرسانی‌ها را دارند. در این صورت، اگرچه چیزی به صورت رسمی تایید نشده است، گلکسی S6 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد.

اخیرا یکی از افشاگران مورد اعتماد در شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری “ice universe”، لیستی طولانی از محصولات سامسونگ که اندروید اوریو را دریافت می‌کنند، منتشر و توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

در صورت صحت داشتن این اطلاعات، نسخه جدید اندروید برای گوشی های مختلفی همچون گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس در کنار مدل 2017 گوشی های سری گلکسی A و بسیاری از تبلت های این شرکت عرضه خواهد شد. علاوه بر این، نام گوشی های گلکسی A سال 2018 نیز در این لیست به چشم می‌خورد. در نتیجه، احتمالا این اسمارت فون ها در زمان عرضه، همراه با اندروید نوقا در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و سپس در کنار سایر گوشی ها، اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 8.0 اوریو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*