فاو بسترن B30

بهمن موتور فاو بسترن B30 را در تهران اتو شو معرفی کرد

فاو بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور برای بازار ایران است که امروز در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت این محصول بیشتر آشنا شوید.

تهران اتو شو امسال نسبت به سال گذشته به مراتب پربار تر و جذاب‌تر است و محصولات خارجی متنوع باکیفیتی را می‌توان در آن یافت. یکی از این محصولات که امروز توسط بهمن موتور از آن پرده برداری شد، خودروی سدان میان رده بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در چین، فاو بود.

فاو بسترن B30

فاو بسترن B30 که از سال 2015 وارد بازار چین شده است، مبتنی بر پلتفرم Bora‌ فولکس واگن ساخته شده است که پیشتر شاهد حضور آن در خودروی فولکس واگن جتا بودیم. این خودرو از پیشرانه‌ای با حجم 1.6 لیتر برخوردار است که می‌تواند خبر از طراحی داخل شهری این خودرو بدهد. همچنین کمپانی سازنده این محصول را با زنجیر تایم طراحی کرده است که می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، سر و صداهای خودرو را نیز کاهش دهد. پیشرانه‌ی زیر کاپوت این خودرو از بازدهی مناسبی همراه با مصرف کم بهره می‌برد. این موتور که موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو 5 شده است، قادر به تولید 107 اسب بخار انرژی و گشتاور 155 نیوتن‌متر است.

گیربکس بی‌نقص به ازای قیمت مناسب

نیروی تولید شده توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت پرآوازه ژاپنی Aisin به چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود. این گیربکس با کد F21 دقیقا هم سری با گیربکس‌هایی است که می‌توانیم آن را بر روی مدل‌های از خودروهای پورشه، شورلت، پژو، رنو، سوزوکی، هیوندای و تویوتا نیز مشاهده کنیم. عملکرد این گیربکس همراه با وزن کم، قدرت انتقال مناسب و سیستم ایمنی خوب خود می‌توان تعویض دنده‌ای بسیار نرم و بی‌صدا را به همراه داشته باشد.

فاو بسترن B30

سیستم فرمان الکتریکی این خودرو نیز توسط کمپانی مطرح آلمانی Thyssenkrupp طراحی شده است که می‌تواند فرمان پذیری عالی، سهولت رانندگی در سرعت‌های پایین‌تر، پایداری و امنیت فوق‌العاده را به همراه داشته باشد. سیستم تعلیق فاو بسترن  طراحی شده است که می‌تواند فرمان پذیری عالی، سهولت رانندگی در سرعت‌های پایین‌تر، پایداری و امنیت فوق‌العاده را به همراه داشته باشد. سیستم تعلیق فاو بسترن B30 در جلو از نوع مک فرسون است که قادر به پاسخگویی سریع، ضربه گیری مناسب و عملکردی قابل قبول در هنگام عبور از موانع مختلف است. روکش صندلی‌های سدان جدید بسترن نیز دارای روکش چرمی با ترکیبی از پارچه و چرم است که از کیفیت مناسبی برخوردار است.

فاو بسترن B30

فاو بسترن بی 30 از نظر ایمنی نیز در شرایط بسیار قابل قبولی قرار دارد. این خودرو موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه معتبر C-NCAP شده است که همواره سختگیری‌های زیادی را در امتیازدهی به محصولات مختلف به دنبال دارد.

تجهیزات مناسب نسبت به رقبا

یک سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشر 7 اینچی و سیستم ناوبری (شامل نقشه‌ی شهرهای ایران)‌ در میانه‌ی داشبورد جلویی خودرو تعبیه شده است. این سیستم از امکانات بسیار مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند اطلاعات خوبی از بیش از 730 هزار مکان عمومی مهم نظیر رستوران، بیمارستان، مسجد، جایگاه سوخت، پارک، سینما و غیره را در اختیار شما قرار دهد. همچنین پشتیبانی از دوربین دید عقب را نیز باید به این سیستم اضافه کنیم. شما حتی می‌توانید گوشی هوشمندتان را از طریق بلوتوث به این سیستم متصل کرده و از امکانات اضافی‌تری برخوردار شوید.

فاو بسترن B30

از دیگر تجهیزات فاو بسترن B30 می‌توان به سنسور پارک، سانروف برقی، کمربند ایمنی جلو با قابلیت پیش کشنده، ریموت مجهز به بازکن صندوق عقب، سیستم جلوگیری از برخورد با مانع، رینگ آلومینیومی، چراغ مه شکن عقب، نشانگر دمای داخل و خارج کابین، چراغ‌های جلوی هالوژنی، جا عینکی و چراغ مطالعه سقفی،  سیستم خودکار قفل کن درب‌ها در زمان حرکت، دی لایت، صندلی‌های عقب تاشو، باز شدن باک سوخت و صندوق عقب از داخل کابین، آینه جانبی برقی مجهز به گرم کن و چراغ راهنما و همچنین سیستم باز کننده‌ی اتوماتیک درها پس از تصادف اشاره کرد.

قیمت فاو بسترن B30

فاو بسترن B30 با قیمتی کم‌تر از برادر بزرگ‌تر خود، مدل B50 با قیمتی در حدود 60 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.طبق تحقیقاتی که کردم و همچنین تست چند دقیقه ای که داشتم بنظر ماشین خوبی تو این رنج قیمت میاد حداقل از ال نود و ساندرو و… بهتره.
    حقیقت میخوام ثبت نام کنم رنگ سربی مد نظرم هست کسی دیده که راهنمایی کنه به ماشین میاد یا نه؟؟
    خودرو تحویل اسفند هست مدل ماشین 96 میخوره یا 97؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.