لانچر مایکروسافت

لانچر مایکروسافت در اندروید به زودی با قابلیت‌های جدید از راه می‌رسد

نسخه بتا از لانچر مایکروسافت در اندروید اخیرا قابلیت‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار داده است و به زودی برای تمامی کاربران منتشر می‌شود.

بدون شک یکی از مزایای سیستم عامل اندروید به نسبت iOS اپل امکان شخصی‌سازی آن است؛ کاربران اندرویدی می‌توانند به لطف لانچرهای معروف و قدرتمند Nova یا مایکروسافت تغییرات گسترده‌ای در رابط کاربری گوشی خود اعمال کرده و آن را به شکل دلخواه خود در‌‌آورند.

لانچر Arrow که اخیرا به صورت رسمی به مایکروسافت تغییر نام پیدا کرده به تازگی آپدیت جدیدی را با تغییرات بسیار بزرگ و مهم در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده است. این تغییرات تنها در نسخه آزمایشی هستند اما افرادی که از نسخه رسمی لانچر مایکروسافت استفاده می‌کنند به زودی از آنها بهره‌مند خواهند شد.

لانچر مایکروسافت

مدت‌ها بود که کاربران منتظر ارائه برخی از این امکانات جدید در لانچر بودند و بالاخره توسعه‌دهندگان آنها را در نسخه جدید برنامه قرار دادند. سایر قابلیت‌ها بسیار جدید و منحصر به فرد بوده و بسیار کاربردی هستند. در ادامه تمامی امکانات جدید نسخه 4.3 لانچر مایکروسافت را با هم مرور می‌کنیم:

  • گزینه‌های مربوط به چینش اپلیکیشن‌ها: پشتیبانی از چینش 12 در 12
  • تجربه کاربری جدید: مهاجرت از سایر لانچرها و امکان تهیه پشتیبان یا ریستور در صفحه خوشامد
  • برداشتن و انداختن اپلیکیشن‌ها در صفحه، دیگر شما را به بخش ویرایش منتقل نمی‌کند
  • تغییرات رابط کاربری: فونت مربوط به نام اپلیکیشن‌ها و ویرایش آیکون پوشه‌ها، پشتیبانی از داک برای بیش از 5 اپلیکیشن و قرار گرفتن نوار جست‌وجو به صورت پیش‌فرض در انتهای صفحه. پشتیبانی از تم برای صفحه تنظیمات و اعمال تغییرات در آن
  • رفع مشکلات و باگ‌های متداول لانچر

اگر در گذشته در برنامه آزمایشی لانچر مایکروسافت شرکت کرده‌اید، هم‌اکنون امکان دانلود این آپدیت از طریق گوگل پلی فراهم شده است. در غیر این صورت باید منتظر انتشار نسخه نهایی و پایدار آن توسط شرکت مایکروسافت باشید. در تصویر زیر نمایی از رابط کاربری این لانچر در نسخه جدید و همچنین امکانات آن را مشاهده می‌کنید:

لانچر مایکروسافت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*