به نظر شما مهمترین ویژگی صفحه نمایش گوشی چیست؟ (نظرسنجی)

به نظر شما مهمترین ویژگی صفحه نمایش گوشی های هوشمند چیست؟ (نظرسنجی)

صفحه نمایش گوشی های هوشمند یکی از اصلی‌ترین تجهیزات به‌کاررفته در آنهاست. به نظر شما مهمترین قابلیت یک نمایشگر باکیفیت و خوب موبایل چیست؟

صفحه نمایش گوشی می‌تواند تعیین‌کننده‌ی اندازه‌ی آن باشد. قطعا یک پردازنده‌ی قدرتمند در کنار نمایشگر کوچک و بی‌کیفیت، نمی‌تواند تجربه‌ی اجرای یک بازی خوب را برای شما به ارمغان آورد. همچنین، شما با وجود این صفحه نمایش، قادر به مشاهده‌ی تصاویر گرفته‌شده با بهترین دوربین‌های دنیا هم نیستید.

چه چیزی صفحه نمایش گوشی را به سخت افزاری قدرتمند تبدیل می‌کند؟

جواب این سوال ساده است؛ باید دید شما از نمایشگر موبایل خود چه می‌خواهید. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، قابلیتی جدید در دنیای نمایشگر تلفن همراه است اما هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک ویژگی ضروری، ثابت کند. در عوض، به نظر می‌رسد برخی موارد اساسی‌تر مانند نسبت کنتراست یا میزان خوانایی محتوا در نور روز، می‌توانند عوامل موثرتری در کیفیت صفحه نمایش گوشی باشند.

هیچ نمایشگری کامل نیست. برخی کاربران، صفحه نمایش هایی با رنگ‌های پویا و زنده را می‌پسندند و برخی دیگر، بر روی دقت رنگ نمایشگر توجه دارند. بنابراین، در نظرسنجی این هفته، شما می‌توانید به صورت همزمان به چند گزینه رای دهید. به عنوان مثال، ممکن است نمایشگری را بپسندید که در کنار خوانایی بهتر در نور روز، میزان مصرف باتری کمتری داشته باشد.

در رای‌گیری امروز شما می‌توانید چند گزینه را انتخاب کنید. در پایان، دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.