قیمت سیتروئن C3

قیمت سیتروئن C3 مشخص شد؛ محصولات جدیدتری از سیتروئن در راه ایران

سرانجام مسئولان شرکت سایپا – سیتروئن، قیمت سیتروئن C3 ، خودرو هاچ بک فرانسوی تولیدی این شرکت را اعلام کردند. همچنین اطلاعات بیشتری از برنامه‌های این شرکت نیز اعلام شده است.

برجام، موقعیتی را به وجود آورد تا شرکت سیتروئن فرانسه با همکاری سایپا بار دیگر پا به بازار کشورمان گذاشته و در طول برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، خودروی جدید خود به نام سیتروئن C3 را رسما معرفی کند. تا به امروز گمانه زنی‌های زیادی در مورد قیمت سیتروئن C3 شده بود، اما حالا مسئولان سیتروئن در ایران رسما به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

علیرضا ناظمی، مدیر تبلیغات سیتروئن در ایران با اشاره به بالقوه بودن بازار کشرمان برای کمپانی سیتروئن که می‌تواند مهم‌ترین انگیزه همکاری مشترک آن‌ها با سایپا باشد، عنوان کرد:

بازار خودرو ایران همیشه به عنوان بازاری بالقوه و ثابت شناخته شده است. به همین خاطر تولید خودرو در شرکت سایپا برای مدت طولانی در نظر گرفته شده است. با توجه به مذاق بازار باید به سمت ارائه محصولاتی متنوع پیش برویم. از سویی دیگر، مشتریان علاقه‌مند به دستیابی به فناوری‌ها و آپشن‌های بیشتری در خودروی خود هستند که با توجه به کلاس قیمتی، طراحی و تولید محصولات سیتروئن می‌توان به این مهم دست یافت.

قیمت سیتروئن C3 ایران متفاوت از نسخه جهانی آن

اما یکی از مواردی که مشتریان سخت به دنبال دانستن آن هستند، قیمت سیتروئن C3 برای بازار ایران است. به گفته‌ی ناظمی، با توجه به قیمت جهانی میانگین 12 الی 20 هزار یورویی این خودرو در جهان، ما باید انتظار قیمتی بین 100 الی 110 میلیون تومانی را از آن‌ها در بازار کشورمان برای خودروی هاچ بک فرانسوی جدید سایپا – سیتروئن داشته باشیم. اما به خاطر اینکه هیچ یک از نسخه‌های سیتروئن C3 از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ برخوردار نیستن، هنوز قیمت نهایی این خودرو به طور دقیق مشخص نشده است.

مدیر تبلیغات سیتروئن در ایران همچنین در خصوص ورود دیگر محصولات کمپانی سیتروئن در کشورمان نیز اینچنین سخن گفته است:

قرارداد بین دو کمپانی سایپا و سیتروئن بلند مدت بوده و به عنوان یک قرارداد مادر محسوب می‌شود. بر همین اساس،‌ همکاری این دو شرکت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و باید به جز C3، منتظر محصولات وارداتی و تولیدی جدید دیگری نیز باشیم.

اشتغال زایی 4 هزار نفری

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت مشترک سایپا – سیتروئن، آن‌ها برنامه‌ای برای سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی را برای توسعه شبکه فروش و همچنین خدمات پس از فروش محصولاتشان در نظر گرفته شده است. این سرمایه گذاری، همچنین به اشتغال زایی 4 هزار نفری نیز منجر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*