ایسوس زنفون مکس پلاس

ایسوس زنفون مکس پلاس مجهز به یک نمایشگر 18:9 معرفی شد

ایسوس زنفون مکس پلاس (Asus Zenfone Max Plus) گوشی میان رده جدید ایسوس مجهز به یک نمایشگر 18:9 است. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت آن آشنا شوید.

سال جاری، شرکت های گوشی ساز همگی در تلاش بودند تا محصولی مجهز به نمایشگری با نسبت ابعاد جدید 18:9 را روانه ی بازار کنند. از تولیدکنندگان چینی گرفته تا سامسونگ و اپل همگی محصولاتشان را معرفی کرده‌اند، اما یک نامی که هنوز در این زمینه فعالیتی نکرده بود ایسوس است. حال گویا ایسوس نیز صاحب یک محصول اینچنینی از خانواده زنفون مکس خود شده است. تمام گوشی های ایسوس زنفون مکس را با باتری های قدرتمندشان می‌شناسیم، اما آن‌ها عملا فاقد نمایشگرهای مدرن حال حاضر بازار با نسبت 18:9 هستند. اما حالا ایسوس با معرفی گوشی موبایل ایسوس زنفون مکس پلاس و یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل به جمع عرضه کنندگان چنین محصولاتی پیوسته است.

ایسوس زنفون مکس پلاس

مشخصات ایسوس زنفون مکس پلاس

ایسوس زنفون مکس پلاس از یک باتری حجیم 4.130 میلی‌آمپر ساعتی نیز برخوردار است که می‌تواند 13 ساعت تماشای مداوم ویدیو را به ارمغان بیاورد. اما قلب تپنده‌ی این گوشی میان رده جذاب، مدیاتک 6750T (که در زنفون 3 اس مکس نیز استفاده شده بود) مجهز به 8 هسته Cortex-A53 است که از پردازش قدیمی 28 نانومتری برای تولید آن استفاده شده است.

در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید ایسوس، رابط کاربری ZenUI 4.0 مبتنی بر اندروید 7 نوقا قرار دارد. از نظر حافظه نیز کاربران می‌توانند یکی از دو نسخه‌ی مجهز به رم 2 گیگابایتی / حافظه 16 گیگابیتی و رم 3 گیگابایتی / حافظه 32 گیگابایتی را تهیه کنند. در اینجا پشتیبانی از دو سیم کارت و یک اسلات مخصوص کارت‌های حافظه میکرو اس دی نیز به چشم می‌خورد.

دوربین دوگانه، عضو جدایی ناپذیر گوشی‌های زنفون مکس

درست همانند گوشی زنفون 4 مکس، این محصول نیز از یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد؛ یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی که با یک سنسور عریض 8 مگاپیکسلی همراه شده است. در اینجا یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی به چشم می‌خورد. این دوربین جلو می‌تواند قابلیت قفل‌گشایی توسط تشخیص چهره را نیز به کاربرانش ارائه دهد، اما توصیه ما به شما برای امنیت بیشتر استفاده از سنسور اثر انگشت پشتی گوشی به این منظور است. ایسوس زنفون مکس پلاس همچنین به تکنولوژی PowerMaster این کمپانی مجهز شده است، اما خبری از شارژ سریع نیست و باید با یک شارژر استاندارد 10W گوشی خود را شارژ کنید. بنابراین برای شارژ کامل گوشی شما به 3 ساعت زمان نیاز است که می‌تواند نکته‌ی منفی برای این گوشی میان رده‌ای به حساب آید.

علیرغم تمامی اطلاعات اعلام شده، ایسوس در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی تمام صفحه خود را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*