آپدیت جدید گلکسی اس 8 شارژ سریع را مختل می‌کند!

آپدیت جدید گلکسی اس 8 شارژ سریع را مختل می‌کند!

به گفته‌ی کاربران آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، شارژ سریع این گوشی‌ها مختل می‌کند و بیشتر از 5 ساعت به طول خواهد انجامید!

دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ به هیچ عنوان طوری که شایسته‌ی گوشی های پرچمدار باشد، تا به امروز به‌روزرسانی‌ها را دریافت نکرده‌اند. سرعت دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 8 بسیار پایین بوده است، در همین راستا لازم به ذکر است برخی کاربران پچ امنیتی ماه اکتبر را در اواسط ماه نوامبر دریافت کرده‌اند! اما این تنها مشکلی نیست که کاربران جدیدترین پرچمداران سامسونگ با آن روبرو هستند. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند آپدیت نوامبر که انتشار آن به چند روز پیش بازمی‌گردد حاوی پچ امنیتی ماه اکتبر است که می‌تواند شارژ سریع این گوشی ها را مختل کند!

صاحبان گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در توییتر و تالارهای گفتگوی سامسونگ عنوان کرده‌اند که گوشی آن‌ها پس از دریافت و نصب آپدیت جدید دیگر نمی‌تواند شارژ سریع را ارائه کند. به گفته‌ی این افراد، آپدیت جدید گلکسی اس 8 باعث شده تا گوشی آن‌ها با مشکل نرم افزاری روبرو شده تا حتی با وجود استفاده از شارژر اصلی سامسونگ و فعال کردن قابلیت شارژ سریع در بخش تنظیمات، گوشی آن‌ها سریع شارژ نشود. با توجه به یکی از مشاهدات ما، این بروزرسانی حتی بر روی شارژ بیسیم این گوشی ها نیز تاثیر گذاشته است و اجازه شارژ توسط یک شارژر ساخت شرکت‌های متفرقه را نمی‌دهد. البته ما دیوایس‌های خود را چک کردیم و هیچ ایرادی مشاهده نشد، بنابراین این مشکل چندان همه گیر نشده است و قطعا در آینده‌ای نزدیک سامسونگ آن را توسط یک بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد کرد. یک نمونه گزارش را در زیر می‌بینیم:

اس 8 من پس از دریافت آخرین آپدیت،‌ شارژ سریع را متوقف کرده است. شارژ دستگاه 6 ساعت به طول می‌انجامد. کمک! – Marielena Hernandez

آپدیت جدید گلکسی اس 8 همه گیر نیست،‌ اما مهم است

البته همه گیر نبودن این مشکل باعث نمی‌شود که آن را به مسئله جدی تبدیل نکند، به خصوص برای صاحبان S8 که عمر باتری برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده با امید به شارژ سریع از دیوایس خود استفاده می‌کردند. همچنین مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی جدیدتر حاوی پچ امنیتی ماه نوامبر این مشکل را برطرف می‌کند یا خیر! سامسونگ یا مسئولان تالارهای گفتگوی این شرکت هنوز از این موضوع مطلع نشده‌اند، اما امیدواریم که این شرکت در وهله نخست این مشکل را حل کرده و پس از آن اقدام خودش را مشغول برنامه آزمایشی اندروید 8 اوریو کند.