پنل های اولد آیفون های بعدی

پنل های اولد آیفون های بعدی توسط شرکت چینی BOE تامین خواهد شد

بنا بر گزارش‌های جدید، پنل های اولد آیفون های بعدی توسط شرکت چینی BOE تامین می‌شوند. به نظر می‌رسد اپل جایگزین جدیدی برای سامسونگ پیدا کرده است.

پیش‌تر در ماه فوریه بود که منابع بلومبرگ از تلاش اهالی کوپرتینو برای همکاری با کمپانی BOE، بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگرها در چین، برای توسعه پنل های اولد خبر دادند. در آن زمان، این شرکت توانایی‌های قابل توجهی در تولید چنین پنل‌هایی نداشت، اما حالا کره‌ای‌ها مدعی تغییر این وضعیت هستند. ظاهرا BOE خود را برای سرمایه‌گذاری در خطوط تولید انحصاری پنل های اولد تاشو و انعطاف‌پذیر مخصوص آیفون های جدید آماده می‌کند.

اگرچه انتشار این خبر به معنی همکاری قطعی این دو کمپانی نیست، اما تلاش اپل برای انتخاب BOE به عنوان شریک جدید می‌تواند بسیار جذاب باشد. از طرفی، این گزارش جدید و برنامه‌های چینی‌ها برای توسعه پنل‌های انعطاف‌پذیر با درز اطلاعات مربوط به آزمایش نسخه‌های اولیه آیفون و آیپدهای اپل با پنل خمیده مصادف شده است. به هر شکل، آمریکایی‌ها به دنبال کاهش وابستگی خود به سامسونگ بوده و حتی ممکن است ال جی، یکی دیگر از گزینه‌ها برای تامین پنل های اولد آیفون های بعدی باشد.

گفته می‌شود سال آینده، گوشی تاشو گلکسی X سامسونگ سرانجام از راه خواهد رسید. در این صورت اپل با تحلیل عملکرد این گوشی، با دید بهتری می‌تواند برنامه‌های خود برای عرضه محصولات انعطاف‌پذیر را دنبال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بدبخت از ترس وابستگی بیشتر به شرکتهای چینی رو آورده…امسال اولین و آخرین سالی بود که صفحه نمایش محصول اپل برترین شد تو دنیا اونم صدقه سر سامسونگ…از سال دیگه صفحه نمایش چینی میخره به قیمت 10 دلار و 200 برابر از مشتری ناآگاه میگیره

  2. (سال آینده، گوشی تاشو گلکسی X سامسونگ سرانجام از راه خواهد رسید. در این صورت اپل با تحلیل عملکرد این گوشی، با دید بهتری می‌تواند برنامه‌های خود برای عرضه محصولات انعطاف‌پذیر را دنبال کند.)

    خیلی جلب بود این متن ، هر شرکت دیگه ای این کار میکرد میشد کپی کاری از اپل ولی حالا میشه تجزیه و تحلیل و ساخت و نوآوری ، عجبا