عکس های شیائومی ردمی 5

عکس های شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس در رنگ‌های مختلف منتشر شد

عکس های شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) و ردمی 5 پلاس (Xiaomi Redmi 5 Plus) به صورت رسمی منتشر شد. گوشی های شیائومی قرار است در چندین رنگ مختلف عرضه شوند.

با فراگیر شدن گوشی های با نمایشگر کشیده، شیائومی نیز مشغول توسعه دو تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایش 18:9، سخت افزاری قوی و قیمتی رقابتی است. حالا “Donovan Sung”، سخنگوی این شرکت، با انتشار عکس های شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

بر این اساس، ردمی 5 در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد، در حالی که نسخه بزرگ‌تر در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش می‌رسد. تصاویر پیش رو نسخه پلاس را نشان می‌دهند:

در تبلیغات ردمی 5 از شعار “موبایلی برای هزار” استفاده شده که قیمت هزار یوانی آن، معادل 140 دلار یا 127 یورو را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این قیمت برای نسخه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم است. با این حال، اطلاعات قبلی از عرضه این گوشی در دو نسخه دیگر با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خبر دارند.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی های جدید شیائومی می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی FullView ردمی 5 با وضوح 720×1440 و صفحه نمایش 6 اینچی ردمی 5 پلاس با وضوح 1080×2160 اشاره کرد. در گذشته نیز این شرکت چینی، وجود اندروید 7.1.2 نوقا در کنار MIUI 9 را تایید کرده بود. در ادامه می‌توانید عکس های شیائومی ردمی 5 را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*