شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل (Chevrolet Corvette ZR1 Convertible) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی شد. در ادامه، ویژگی‌ها و تصاویر این سوپراسپورت زیبا را مشاهده می‌کنید.

در حالی که کمتر از 3 هفته پیش، خودروی کوروت ZR1 2019 توسط شرکت خودروسازی آمریکایی شورولت (Chevrolet) معرفی شده بود، حالا این شرکت نسخه کانورتیبل سوپر اسپورت زیبای خود را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی کرده و چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل به همان پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژر LT5 که در مدل کوپه به کار رفته بود، مجهز شده است. این پیشرانه، قدرت 755 اسب بخار و گشتاور قابل توجه 969 نیوتن‌متر را در اختیار قرار می‌دهد و با استفاده از این میزان قدرت، کوروت ZR1 کانورتیبل قادر است سرعت صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 3 ثانیه و مسافت 400 متری را در حدود 10 ثانیه طی کند.

نسخه کانورتیبل این خودرو 27 کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه کوپه است، اما شرکت شورولت اصرار دارد که این اضافه‌وزن کاملا ارزشش را داشته است. شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل به لطف استفاده از ساختاری بسیار مستحکم، هندلینگی در حد و اندازه برادر کوپه خود ارائه خواهد کرد.

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل

یکی از مهندسان ارشد این برند آمریکایی می‌گوید:

کوروت ZR1 کانورتیبل، یک سوپرکار قدرتمند و تواناست که به لطف ساختار قوی، تنظیم سیستم تعلیق مدل‌های کوپه و کانورتیبل برابر بوده و نسخه کانورتیبل نیز همان پرفورمنس مثال‌زدنی و عالی نسخه کوپه را ارائه خواهد کرد.

شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل 2019 درست مانند مدل کوپه با پکیج پرفورمنس ZTK به قیمت 2 هزار و 995 دلار قابل سفارش است. این پکیج، ویژگی‌هایی چون بال عقب بزرگ، اسپلیتر جلو، لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 و سیستم تعلیق کنترل سواری مغناطیسی جدید را به خودرو اضافه می‌کند. همچنین گیربکس 7 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک برای این سوپراسپورت کانورتیبل ارائه شده است.

گالری عکس های شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقد تسلا پیش به سوی پاکی