آنر 7 ایکس

نسخه بین‌المللی هواوی آنر 7 ایکس معرفی شد؛ نمایشگر تمام صفحه در یک گوشی ارزان

نسخه بین‌المللی گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) همراه با دوربین دوگانه و نمایشگر تمام صفحه رسما معرفی شد. در ادامه بیشتر با گوشی ارزان هواوی آشنا شوید.

هواوی آنر 7 ایکس رسما معرفی شد. اگر اخبار روزهای گذشته را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاعات جزئی را در مورد آخرین گوشی میان رده کمپانی آنر که در ماه اکتبر در خاک چین معرفی شد می‌دانید. حال امروز اطلاعات مهم جدیدی همراه با معرفی نسخه بین‌المللی این گوشی برای فروش در آمریکا و اروپا منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی آنر 7 ایکس از طراحی تمام صفحه‌ای برخوردار است. حاشیه‌های آن به باریکی گوشی های بالارده بازار نظیر گلکسی اس 8 نیستند، اما آنر ادعا می‌کند که نسبت ابعاد صفحه به بدنه در این گوشی 82.9 درصد است که در سطح خود، بالاترین میزان تا به امروز است. بر روی قاب جلویی یک نمایشگر 5.93 اینچی Full HD همراه با یک نسبت ابعاد 18:9 و تراکم پیکسلی 407ppi تعبیه شده است. این بزرگ‌ترین تفاوتی است که گوشی جدید آنر 7 ایکس با نسل پیشین آن یعنی آنر 6 ایکس همراه با یک نمایشگر 5.5 اینچی 16:9 پیدا کرده است. قاب پشتی آلومینیومی جدید آنر میزبان یک اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه است. آن‌ها بسیار دور از هم قرار گرفته‌اند که می‌تواند خطر افتادن لکه انگشتان دست شما بر روی لنزها را به همراه داشته باشد.

از نظر عملکرد، 7X از یک چیپست میان رده کایرین 659 قدرت می‌گیرد. در داخل این چیپست یک پردازنده 8 هسته‌ای مجهز به هسته‌های Cortex-A53، یک رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی برای نسخه آمریکایی و یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برای نسخه اروپایی آنر 7 ایکس قرار خواهد داشت. بر روی تمامی نسخه‌های این گوشی نیز می‌توانید از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کنید. یک باتری 3.340 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد که خوشبختانه علاوه بر افزوده شدن یک نمایشگر بزرگ‌تر و امکاناتی بیشتر، همچنان عمر باتری مشابه نسل پیشین را ارائه می‌کند.

امکانات

در راس بخش نرم افزاری گوشی آنر 7X، نرم افزار HUAWEI EMUI 5.1‌ مبتنی بر اندروید 7 نوقا قرار دارد. ظاهر این رابط کاربری نظیر آی او اس اپل است، اما ارائه کننده‌ی قابلیت‌های غنی و سفارشی سازی بسیار زیادی است. ما تعجب نمی‌کنیم که در آینده‌ای نزدیک این گوشی حتی آپدیت به اندروید 8 اوریو را نیز دریافت کند.

آنر 7 ایکس

دوربین دوگانه جذابی بر روی قاب پشتی آنر 7 ایکس نقش بسته است. یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی می‌تواند به قدر کافی برای تهیه تصاویر باکیفیت مناسب باشد، در حالی که یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی نیز با هدف ارائه جزئیات عمیق‌تر در کنار آن قرار دارد. ترکیب این دو سنسور به شما اجازه می‌دهد تا تصاویری با افکت بوکه، درست همانند دوربین های حرفه ای DSLR را تهیه کنید. آنر ادعا می‌کند که از یک تکنولوژی بهبود یافته‌تر فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) بر روی سیستم این دوربین دوگانه استفاده کرده است که می‌تواند سرعت شاتر را تا 40 درصد افزایش دهد. بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی تعبیه شده است. هر دو دوربین فیلمبرداری جذابی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید با وضوح 1080p فیلم‌هایتان را ضبط کنید.

قیمت آنر 7 ایکس

سرانجام، باید به زمان عرضه و قیمت آنر 7 ایکس بپردازیم. پیش‌فروش این گوشی چینی اندرویدی از امروز آغاز شده است و فروش نهایی آن از دو روز دیگر (16 آذر ماه) شروع می شود. مدل آمریکایی آنر 7X با قیمت 199 دلار و در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد. مدل اروپایی آن نیز که از ظرفیت رم و حافظه بیشتری برخوردار است، همراه با یک مدل رنگ اضافه‌تر طلایی با قیمت 299 یورو فروش خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*