پاناسونیک Eluga C

پاناسونیک Eluga C با دوربین دوگانه و سه لبه بدون حاشیه معرفی شد

پاناسونیک Eluga C ، گوشی جدید پاناسونیک مجهز به دوربین دوگانه و سه لبه بدون حاشیه (شبیه به شیائومی می میکس) معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت آن را مشاهده کنید.

یکی از نخستین شرکت‌هایی که اقدام به تولید گوشی هایی با حاشیه‌های حداقلی نمایشگر کرد، شرکت ژاپنی شارپ بود. گوشی‌های سری Aquos شارپ همواره فروش خوبی را در کشور ژاپن داشتند و حالا یک گوشی‌ساز ژاپنی دیگر به نام پاناسونیک اقدام به تولید یک گوشی جدید دیگر شبیه به محصولات شارپ آکواس و شیائومی می میکس کرده است. پاناسونیک Eluga C نام این محصول است که از سه لبه بدون حاشیه برخوردار بوده و تنها قسمت زیرین نمایشگر آن است که دارای حاشیه است. البته این گوشی پرچمدار نیست و با قیمت بسیار مناسب 200 دلاری روانه بازار خواهد شد.

پاناسونیک Eluga C

مشخصات فنی پاناسونیک Eluga C

پاناسونیک Eluga C از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است که 84.6 درصد بدنه‌ی گوشی را از آن خود کرده است. همچنین، وضوح این نمایشگر HD بوده که خوب نیست، اما می‌تواند روشنایی بسیار خوب به میزان 450 نیت را ارائه کند. در زیر نمایشگر این گوشی بر روی قاب جلویی نیز یک اسکنر اثر انگشت (با سرعت بازگشایی 0.3 ثانیه‌ای) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به سبک گوشی می میکس جای خوش کرده‌اند.

در قسمت پشتی، ما یک ماژول دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 13 + 5 مگاپیکسلی را می‌بینیم که این سنسورها به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. هر دو این سنسورها همراه با سنسور دوربین سلفی گوشی، از گشودگی لنز f/2.2 برخوردارند.

پاناسونیک Eluga C

یک چیپست MT6750T شرکت مدیاتک قلب تپنده‌ی پاناسونیک Eluga C است. این چیپست 28 میلی‌متری گوشی جدید پاناسونیک را محدود به فیلمبرداری با وضوح 1080p و در نرخ 30 فریم بر ثانیه کرده است. اما در بخش حافظه عملکرد این گوشی بهتر است؛ یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار دارد. در اینجا یک اسلات هیبریدی کارت میکرو اس دی/سیم کارت نیز وجود دارد تا کاربران در صورت نیاز، با یک کارت حافظه، فضای ذخیره سازی گوشی خود را ارتقا ببخشند.

در انتها باید به حضور یک باتری 3.000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی اشاره کرد که متاسفانه فاقد تکنولوژی شارژ سریع بوده و توسط یک شارژر 7.5W به عرضه می‌رسد. اگر شما هم علاقه‌مند به این گوشی ارزان قیمت 200 دلاری شده‌اید، از همین حالا می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت پاناسونیک پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    آقا میشه رتجع به سلطان antutu یک مطلبی بنویسید
    اصلا گوشیVernee Active وجود خارجی داره.امتیازش 422500 بوده
    تقریبا دوبرابر آیفون
    ممنون میشم این گوشی رو معرفی بکنین.هم قیمت وهم اینکه ایران میاد یانه؟