کروم 63

کروم 63 به زودی برای اندروید عرضه می‌شود؛ با امکانات جدید گوگل کروم آشنا شوید

کروم 63 به زودی برای گوشی های اندرویدی عرضه می‌شود. اما چه امکاناتی در انتظار کاربران خواهد بود؟ در ادامه نگاهی به امکانات جدید مرورگر گوگل خواهیم داشت.

معمولا گوگل، آپدیت‌های مهم کروم را به صورت هم‌زمان برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌کند. ولی به نظر می‌رسد این‌بار چنین اتفاقی نخواهد افتاد و نسخه جدید این مرورگر، طی هفته‌های آینده از طریق گوگل پلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گفته سازندگان، کروم 63 در چندین سری مختلف ارائه می‌شود. در نتیجه احتمالا همه کاربران آن را به صورت هم‌زمان دریافت نخواهند کرد. اما چه مواردی در این نسخه جدید تغییر کرده است؟

گوگل کروم 63 برخی ویژگی‌های موجود همچون پر کردن خودکار نوشته در نوار آدرس را بهبود بخشیده و به واسطه رابط کاربردی برنامه‌نویسی Device Memory JavaScript، وب‌سایت‌های مختلف، میزان حافظه رم دستگاه‌های کاربران را بهتر تشخیص داده و امکان بهینه‌سازی آن توسط توسعه‌دهندگان برای تجربه بهتری از وب‌گردی را فراهم خواهند کرد. از دیگر تغییرات مهم نیز می‌توان به پایداری بیشتر و عملکرد بهتر در بارگذاری محتوا اشاره کرد. متاسفانه فعلا خبری از پشتیبانی ویدیوهای HDR نبوده و احتمالا در نسخه بعدی، این قابلیت کاربردی اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*