هواوی نوا 2 اس

هواوی نوا 2 اس (Huawei Nova 2s) با سخت افزار قدرتمند از راه رسید؛ قیمت و مشخصات میان رده جدید هواوی

هواوی نوا 2 اس (Huawei Nova 2s) سرانجام طی مراسمی رسمی رونمایی شد. در ادامه به بررسی قیمت، مشخصات و امکانات هواوی نوا 2 اس خواهیم پرداخت.

محصولات خانواده Nova محبوبیت بسیاری میان کاربران داشته و بسیاری از افراد، آنها را با دوربین‌های پشتی و سلفی قدرتمند می‌شناسند. حالا نسل جدید این گوشی هوشمند با سخت افزاری بهتر از قبل معرفی شده تا هواوی رقابت در بازار محصولات میان رده را با جدیت بیشتری دنبال کند.

در نگاه اول ممکن است هواوی نوا 2s را با آنر View 10 اشتباه بگیرید؛ اما تفاوت‌های موجود در طراحی و البته قطعات به‌کاررفته، این گوشی ها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

هواوی نوا 2 اس

سازندگان از صفحه نمایش 6 اینچی FullView با وضوح 1080×2160 بهره برده و همانند میت 10، سنسور اثر انگشت را در کلید فیزیکی هوم تعبیه کرده‌اند. همچنین، حالا تراشه کایرین 960 که در گذشته قدرت‌بخش پرچمدارانی همچون P10 و Mate 9 بود، در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت.

جدای از قدرت پردازشی بالا، دوربین‌های قدرتمند را می‌توان نقطه قوت گوشی جدید هواوی در نظر گرفت. در بخش پشتی، سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی در کنار سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت خواهد کرد. دوربین دوگانه جلویی با دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فلاش LED نیز همراه بسیار خوبی برای عاشقان سلفی خواهد بود.

هواوی نوا 2 اس بر خلاف پرچمداران سری میت 10، از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. شاید این موضوع کمی عجیب به نظر رسد، اما نشانه‌ای مبنی بر تجهیز محصولات آینده چینی‌ها به این سیستم است.

از دیگر ویژگی‌های عضو جدید خانواده نوا می‌توان به 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و یو اس بی نوع C اشاره کرد. علاوه بر این، فناوری SuperCharge هواوی باتری دستگاه را ظرف تنها 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌کند.

هواوی نوا 2 اس

قیمت هواوی نوا 2 اس

محصول جدید هواوی در چهار رنگ مشکی، خاکستری، قرمز، آبی و رز گلد به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه ترکیب با 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 407، 453 و 528 دلار خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر Nova 2s را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این گوشی کی ب ایران میاد میشه جواب بدین

  2. وای هنوز خیلیا نمیدونن هوآوی چی شده

  3. مگه میشه؟! مگه داریم عالی تر از هواوی؟ استفاده از یک چیپست بالارده(که قبلا در میت 9و p10 دیده بودیم) در گوشی ای با قیمت میان رده، واقعا هواوی بی نظیره حیف که مردم ما به جای اینکه به کیفیت فکر کنن به اسم برند و چینی بودن توجه میکنن در حالی که هواوی داره یک به یک پله های ترقی رو طی میکنه و درحال حاظر دومین تولید کننده بزرگ گوشی در دنیاس بعد سامسونگ که حتی از آیفون هم پیشی گرفته و به زودی قابلیت تشخیص چهره و انیموجی های هواوی رو هم شاهد خواهیم بود ?