گوشی لاکچری ال جی سیگنیچر ادیشن

گوشی لاکچری ال جی سیگنیچر ادیشن با قاب سرامیکی، اندروید اوریو و رم 6 گیگابایتی معرفی شد

ال جی سیگنیچر ادیشن (LG Signature Editon) نام یک مدل لاکچری از گوشی ال جی وی 30 است که به قاب سرامیکی، اندروید اوریو و یک رم 6 اینچی مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت این گوشی آشنا شوید.

کمپانی ال جی ساعاتی پیش از یک گوشی لاکچری گران قیمت در کره جنوبی پرده برداری کرد. این گوشی ال جی سیگنیچر ادیشن نام دارد و بر اساس گوشی بالارده V30 این شرکت طراحی شده است. بسیاری از مشخصات گوشی ال جی سیگنیچر ادیشن با مدل اصلی این فبلت 6 اینچی یکسان هستند. با این حال، تفاوت‌های چشم‌گیری بین آن دو وجود دارد.

برای شروع باید به قاب پشتی شیشه‌ای در مدل ال جی وی 30 اشاره کرد که حالا جای خودش را به سرامیک زیرکونیوم داده است. متریال باکیفیت استفاده شده در این گوشی، در برابر خش مستحکم‌تر از فلز و شیشه است، اما مطمئنا نمی‌تواند ترک نخوردن را تضمین دهد. به نقل از شرکت سازنده، این دیوایس در دو نسخه با رنگ‌های سفید و مشکی رنگ به فروش خواهد رسید.

گوشی لاکچری ال جی سیگنیچر ادیشن

مشخصات فنی

در بخش سخت افزاری، ال جی سیگنیچر ادیشن از یک رم 6 گیگابایتی (در مقایسه با رم 4 گیگابایتی V30 و +V30) و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی به صورت پیشفرض همراه با سیستم عامل اندروید 8 اوریو به فروش می‌رسد، این درحالیست که ال جی همچنان در حال تست این نرم افزار بر روی مدل اصلی V30 است.

متاسفانه قرار است تنها 300 دستگاه ال جی سیگنیچیر ادیشن تولید شود؛ این بدان معناست که خریداری آن حتی اگر ساکن خود کره جنوبی باشید نیز بسیار سخت و دشوار خواهد بود. ال جی این شانس را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که بتوانند نامشان را بر روی قاب مشکی رنگ پشتی گوشی هک کنند. همچنین در داخل جعبه گوشی، دو هدفون با برند بنگ اند اولافسن (یک هدفون بلوتوثی و یک هدفون سیمی) نیز وجود دارد.

زمان عرضه و قیمت

ال جی سیگنیچر ادیشن نزدیک به 2 هزار دلار قیمت دارد

به گفته‌ی ال جی، فروش این گوشی لاکچری در انتهای ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. در حالی که این شرکت زمان مشخصی برای عرضه ال جی سیگنیچیر ادیشن را اعلام نکرده است، اما تصاویر رسمی از آن به بیرون درز پیدا کرده که بر روی آن تاریخ 27 دسامبر (6 دی ماه) هک شده است. همانطور که قطعا تصور می‌کنید، این گوشی ویژه سفارشی از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار خواهد بود. اگر می‌خواهید صاحب آن باشید، باید 1.820 دلار را بپردازید که بی‌شک مبلغ سنگینی است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کسی که گوشی لاکچری بخواد ،ایفون ۱۰ یا میت ۱۰ پورش دیزاین می خره که خیلی ارزون ترن،نه بنجل الجی رو