اسکنر عنبیه چشم ال جی G7

ال جی G7 به یک اسکنر عنبیه چشم همه کاره و قدرتمند مجهز می‌شود

ال جی جی 7 پرچمدار ال جی در سال 2018 است. بر اساس اخبار جدید، ال جی G7 به احتمال زیاد به یک اسکنر عنبیه چشم پیشرفته مجهز خواهد شد.

تا امروز، گوشی های ال جی همچون ال جی وی 30 به ابتدایی‌ترین قابلیت تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل گوشی مجهز بوده‌اند. حالت سلفی همانند تکنولوژی فیس آیدی اپل پیشرفته نبوده و می‌توان به راحتی آن را فریب داد. اما به احتمال زیاد این روال همراه با عرضه ال جی جی 7 تغییر خواهد کرد.

بر اساس حق اختراع جدیدی که ال جی به تازگی آن را ثبت و LetsGoDigital آن را کشف کرده است، ال جی G7 و احتمالا تمامی گوشی های این شرکت کره‌ای در سال 2018، به یک تکنولوژی پیشرفته اسکن عنبیه چشم همانند گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 مجهز خواهند شد.

اسکنر عنبیه چشم ال جی G7

این تکنولوژی در حال حاضر قادر است در شرایط نوری مختلف وظیفه خود را به درستی انجام بدهد. اما بر اساس شایعات، ال جی در تلاش است با فعالیت مضاعف، نسل جدید و پیشرفته‌تری از اسکنر عنبیه چشم را برای گوشی های موبایل معرفی کند. به عنوان نمونه کاربر باید مجموعه‌ای از نقاط را با چشم خود بر روی نمایشگر دنبال کند تا سیستم از واقعی (و نه تصویر) بودن عنبیه در حال اسکن مطمئن شود.

در نمایشگاه Korea Electronics Show سال گذشته، ال جی نمونه‌ای از یک ماژول همه کاره را به نمایش گذاشت که قادر بود نقش دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم را به طور همزمان ایفا کند. با وجود نمایش این ماژول، تا امروز شاهد استفاده تجاری از آن در یک گوشی هوشمند نبوده‌ایم.

اسکنر عنبیه چشم ال جی G7

اسکنرهای عنبیه چشم با یک نور مادون قرمز نزدیک و به وسیله ساطع کردن آن درون چشم کاربر کار می‌کنند تا بلکه بتوانند اطلاعات دقیقی درباره جزییات و ساختار عنبیه چشم وی به دست بیاورند. نور مادون قرمز کمک می‌کند سنسور قادر باشد به ویژگی‌های پیچیده‌تری از عنبیه چشم دست پیدا کند. این جزییات در ساختار چشم، حین مشاهده آن درون نور طبیعی قابل رویت نیستند.

ال جی G7 به یک اسکنر عنبیه چشم ترکیب شده با دوربین سلفی مجهز می‌شود

گلکسی نوت 7، پرچمدار نامیمون سال 2016 سامسونگ، به دو سنسور دوربین جلویی مجهز شده بود. یکی از آن‌ها دارای ساختاری پیچیده‌تر بوده و برای اسکن عنبیه چشم کاربرد داشت، به طوری که قادر بود طول موج‌هایی را از طیف مادون قرمز نیز دریافت کند. اما یک دوربین سلفی عادی باید به طور بالعکس عمل کرده و نور مادون قرمز را فیلتر کند، چرا که آن‌ها اغلب در تصاویر ثبت شده اختلال ایجاد خواهند کرد. اما با ترکیب این دو سنسور در یک ماژول، بدون شک ال جی G7 مالک یکی از برترین ابداعات در دنیای موبایل در سال 2018 خواهد بود. به مرور زمان اطلاعات بیشتری درباره تکنولوژی اسکن عنبیه چشم ال جی به دست می‌آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*