بهترین گوشی های بازار

بهترین گوشی های بازار که همین حالا می‌توانید بخرید‌ (آذر 96)

اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید اندرویدی یا آیفون هستید، ما در این مقاله لیستی پر و پیمون از بهترین گوشی های بازار (در ماه آذر 96) را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بهترین خرید انتخاب را داشته باشید.

همراه با گوشی های هوشمند متفاوتی که از سوی برندهای مختلفی در سراسر جهان وجود دارند، انتخاب یک مدل مناسب سخت به نظر می‌رسد. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی جدید در آذر 96 را دارید چاره چیست و چه مدلی مناسب شما خواهد بود؟

پاییز امسال میزبان گوشی‌های جدید بزرگی بود: اپل سه آیفون جدید معرفی کرد و سامسونگ و ال جی نیز جدیدترین گوشی های خودشان را برای انتهای امسال معرفی کرده‌اند. در حال حاضر هیچ تعریف اضافی در مورد گوشی هایی با اندازه کوچک و نمایشگری بزرگ که این روزها به وضوح می‌بینیم وجود نداد و به همین خاطر است که ما در یافتن تمامی گزینه‌هایمان برای لیست بهترین گوشی های بازار در آذر ماه تلاش کرده‌ایم تا به دنبال چنین طراحی جذاب و جدیدی بگردیم. بدون هرگونه توضیح اضافه‌ای، به سراعت معرفی بهترین گوشیی های بازار در آذر ماه 96 خواهیم پرداخت. در ادامه باما همراه باشید.

بهترین گوشی های بازار – آذر 96

اپل آیفون ایکس

نسخه 64 گیگ 6.100.000 تومان

نسخه 256 گیگ 6.850.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

پیشرفته‌ترین آیفون ساخته شده تا به حال، آیفون ویژه دهمین سالگرد فروش این گوشی‌ها، یا به عبارتی ساده‌تر آیفون ایکس (X‌ به معنای عدد 10) اینجاست. بزرگ‌ترین مزیت این گوشی اندازه جمع و جور آن است؛ آیفون ایکس تنها کمی از آیفون 8 بزرگ‌تر است، در حالی که یک نمایشگر 5.8 اینچی بزرگ با تکنولوژی جدید OLED را در خودش جای داده که می‌تواند به مراتب بزرگ‌تر بوده و رنگ‌های زنده‌تری را نیز ارائه کند. یکی دیگر از تغییرات مهم در این گوشی، یک راه جدید برای قفل‌گشایی آن است. کلید هوم دیگر در کار نیست و به تبع آن، خبری از تاچ آیدی نیز نخواهد بود.

به جای آن ما اینک فیس آیدی را در اختیار خواهیم داشت که از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای ساخت یک نقشه سه بعدی از صورت شما استفاده می‌کند و وظیفه‌ی قفل‌گشایی صفحه گوشی را بر عهده دارد. رابط کاربری نیز تماما مبتنی بر ژست‌های حرکتی است، دوربین‌ها منبع قدرتمندی برای تولید هنر هستند (دوربین دوگانه پشتی این گوشی دارای قابلیت عکاسی پرتره است و لنز تله کم آن نیز برخلاف آیفون 8 پلاس، دارای تثبیت کننده است). این گوشی همچنین دارای قیمت 1000 دلاری است.

اپل آیفون 8

نسخه 64 گیگابایتی 3.400.000 تومان

نسخه 256 گیگابایتی 3.960.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

اپل آیفون 8 بهترین گوشی جهان،‌ و حتی بهترین آیفون حال حاضر (که آیفون ایکس است) امسال نیست، اما نسبت به نسل پیشین خود بهبودهای خوبی را به خود دیده است که از مهم‌ترین آن‌ها باید به چیپست Apple A11 Bionic‌ اشاره کرد که می‌تواند حتی به تولید تصاویر باکیفیت‌تری نیز کمک کند.

آیفون 8 حالا از یک قاب پشتی شیشه‌ای برخوردار است و خطوط آنتن نیز از روی آن حذف شده‌اند، علاوه بر این در اینجا تکنولوژی شارژ سریع نیز دیده می‌شود. تجهیزات به کنار، گزینه‌های ظرفیت داخلی جذاب‌تر شده است. حالا شما می‌توانید با آیفون های جدید، دو حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی را در اختیار داشته باشید که به طبع حافظه‌های خوبی محسوب می‌شوند.

اکو سیستم آی او اس همچنان یک دلیل بسیار مهم و بزرگ برای انتخاب کردن دارد: خیال شما می‌تواند بابت دریافت به‌روزرسانی‌های نرم افزاری طی چندین سال راحت باشد، بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن ها را اول دریافت کرده یا حتی به صورت انحصاری تجربه کنید و اینک تجربه کار با آی او اس بهتر از هر زمان دیگری شده است.

سامسونگ گلکسی اس 8

نسخه 64 گیگابایتی 2.750.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

سامسونگ گلکسی اس 8 در بسیاری از جهات یک گوشی انقلابی جدید است. آن حاوی یک نمایشگر بزرگ بدون حاشیه است که اغلب قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده و ظاهر شیکی را تشکیل داده است، طراحی آن به مراتب غنی‌تر و پخته‌تر از گذشته شده است و همراه با یک دستیار هوشمند جدید به نام Bixby پرچمدار جدید سامسونگ حالا هوشمندتر از همیشه شده است.

جدا از نمایشگر 5.8 اینچی آن (در نظر داشته باشید که نباید این نمایشگر با نسبت ابعاد قد بلند 18.5:9 را با سایر گوشی‌ها مقایسه کنید)، ابعاد گوشی چندان بزرگ نیست. آن قد بلندتر از نسل قبلی خود یعنی گوشی گلکسی اس 7 است، اما عرض آن همچنان یکسان باقی مانده است تا بتوانید با یک دست به راحتی گوشی را کنترل کنید. دوربین نیز بهبود پیدا کرده است؛ آن تصاویری با شفافیت بیشتری را می‌گیرد و قادر به نمایش جزئیات بیشتری از هر تصویر است. تنها چیزی که در این گوشی تغییری نداشته، باتری آن است. باتری گلکسی اس 8 همچنان خوب است، اما همانند دیگر اجزای این گوشی عالی و انقلابی به نظر نمی‌رسد.

گوگل پیکسل 2

نسخه 64 گیگابایتی 4.300.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

گوگل پیکسل 2 سرانجام معرفی شد که حالا نسبت به نسل پیشین خود از بهبودهای زیادی برخوردار است. هرچند این گوشی برخلاف سایر پرچمداران، از طراحی کم حاشیه برخوردار نیست. در رویکردی کاملا متفاوت، حاشیه‌های نمایشگر این گوشی میزبان دو اسپیکر جلویی هستند که می‌تواند کیفیت صدای بهترین را ارائه کند. در زیر قاب نیز به جای یک چیپست اسنپدراگون 821، از چیپست پرچمدار کمپانی کوالکام یعنی مدل اسنپدراگون 835 استفاده شده است.

در قاب پشتی همچنان بخش پشتی دوربین شیشه‌ای است، اما حالا کوچکتر شده است. اگر چه این گوشی فاقد دوربین دوگانه است، اما دوربین اصلی آن حالا بهبود یافته‌تر از دوربین نسل اصلی گوگل پیکسل است که از آن به عنوان یکی از بهترین دوربین های موبایلی یاد می‌شد. این دوربین تک لنزی حتی می‌تواند یک حالت عکاسی پرتره عالی و بی‌نقص را نیز ارائه کند. متاسفانه گوگل که خیلی بر روی وجود یک جک هدفون بر روی نسل اول گوشی پیکسل خود تاکید داشت،‌ حال آن را از گوشی های گوگل پیکسل 2 حذف کرده است. اما یک نکته مثبت دیگر این که گوشی جدید پیکسل، نظیر آیفون 8 اپل به لطف تاییدیه IP67 اینک ضد آب، گرد و غبار خواهد بود.

سونی اکسپریا ایکس زد 1

نسخه 64 گیگ 2.250.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

اکسپریا ایکس زد 1 یکی دیگر از نسخه‌های بهبودپیدا کرده از پرچمداران خانواده Xperia‌ سونی است. این گوشی حالا زیباتر و بهتر از گذشته شده و بهبودهایی نیز در عملکرد و دوربین آن حاصل شده است؛ البته برای اندازه گیری این بهبودها ناچاریم از کلمه‌ی «کم» استفاده کنیم. اما بدیهی است که XZ1 یکی از بهترین و شیک‌ترین گوشی های اندرویدی ساخت سونی است که حالا از قابلیت اسکن سه بعدی نیز بهره می‌برد.

یک گوشی بزرگ با دوربین عالی (فبلت‌ها):

سامسونگ گلکسی نوت 8 / اس 8 پلاس

نسخه پایه 3.300.000 تومان / 2.850.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

نوت 8 جدید را باید بهترین گوشی سامسونگ برای خرید در پاییز 2017 دانست. این گوشی دارای یک قلم S Pen‌ به منظور ارائه قابلیت‌هایی کاربردی و یک دوربین دوگانه برای عکاسی با حالت پرتره است. علاوه بر این، دوربین این گوشی از تثبیت کننده نیز پشتیبانی می‌کند. اما تفاوت زیادی بین این گوشی با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نیست، حتی با توجه به جایگیری قلم هوشمند، سامسونگ مجبور شده از یک باتری کوچک‌تری نیز در آن استفاده کند.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نسخه‌ی بزرگ‌تر اس 8 است. بر خلاف دیوایس‌های اپل، ما تفاوت زیادی را به جز نمایشگر و باتری بزرگ‌تر نمی‌توانیم در این دو محصول ببینیم. اس 8 پلاس نیز همانند برادر کوچک‌تر خود بسیار زیباست و از یک نمایشگر تمام صفحه جذاب برخوردار است. این نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه‌های کم و نسبت ابعاد 18.5:9 خود بسیار شیک به نظر می‌رسد. سنسور اثر انگشت اینک به قاب پشتی و کنار دوربین منتقل شده. رابط کاربری آن نیز مشابه گلکسی اس 8 جدید بوده و دستیار مجازی Bixby را نیز در خود جای داده است.

اپل آیفون 8 پلاس

نسخه 64 گیگابایتی 3.850.000 تومان

نسخه 256 گیگابایتی 4.600.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

اگر اندازه برای شما مهم است، آیفون 8 پلاس گزینه‌ی بهتری از نسخه اصلی آیفون 8 است. این گوشی از باتری بزرگ‌تر و به طبع عمر باتری بیشتری برخوردار است. یک دوربین دوگانه همراه با حالت عکاسی پرتره و نورپردازی پرتره به منظور ثبت تصاویر جذاب و شگفت انگیز بر روی قاب پشتی آن تعبیه شده و ظرفیت رم آن نیز از برادر کوچک‌ترش بیشتر است. چیپست A11 Bionic قدرت دهنده‌ی فبلت اپل را نیز می‌توان یک گام موثر و نسبتا انقلابی در زمینه پردازشگرهای موبایلی دانست.

اما با این امکانات بیشتر، قیمت این گوشی نیز به مراتب بیشتر از مدل اصلی آیفون 8 است و برای خرید نسخه 256 گیگابایتی آن نیز باید چند صد هزار تومان بیشتر بپردازید. البته به خاطر داشته باشید زمانی که آن را با گوشی‌های مدرن همراه با نمایشگرهای کم حاشیه مقایسه می‌کنیم، آیفون 8 پلاس کمی از مد افتاده به نظر می‌رسد و سخت در جیب شما جای می‌گیرد.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال

نسخه 64 گیگابایتی 5.000.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

گوشی بزرگ گوگل، پیکسل 2 ایکس ال یک محصول بسیار زیبا با طراحی کم حاشیه است (اما حاشیه‌های آن کمی بیشتر از دیگر محصولات هم رده خود است)، از آخرین نرم افزار اندروید و سخت افزارهای موبایلی برخرودار است و صاحب یکی از بهریت دوربین ها در بین گوشی های هوشمند است.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های پنهان این گوشی و گوگل پیکسل، رابط کاربری اندروید خام آنها و تعهد برای به‌روزرسانی‌های آینده و همچنین عملکردی روان است.

هواوی میت 10 پرو

نسخه پایه 800 دلار

بهترین گوشی های بازار

هواوی میت 10 پرو یک گوشی بزرگ همراه با نمایشگر لبه به لبه (نظیر گلکسی اس 8) و یک باتری بزرگ است.

این گوشی از طراحی شیک و زیبای شیشه‌ای همراه با یک متریال متمایز در اطراف دوربین دوگانه پشتی خود برخوردار است. این دوربین دارای عملکرد عالی است و رابط کاربری سفارشی هواوی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اچ تی سی یو 11

نسخه 128 گیگابایتی 2.580.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

اچ تی سی یو 11 شاید کمتر از قابلیت‌های عجیب و غریب برخوردار باشد، اما با اتکا به دوربین جذاب، عملکرد سریع و عمر باتری خوب خود می‌تواند گزینه‌ی ایده آلی برای خرید یک گوشی اندرویدی برای امسال باشد.

این گوشی همچنان دارای حاشیه‌های بیشتری از گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 8 است، اما ظاهر آن بسیار دلپسند و زیبا است.

بهترین پرچمداران بین 400 الی 500 دلار:

اسنشال فون

نسخه 128 گیگابایتی 500 دلار

بهترین گوشی های بازار

اسنشال فون یک رقیب جدید در بخش پرچمداران ساخت اندری رابین، خالق اندروید است و ارائه کننده‌ی نوآوری‌های زیادی است: یک بدنه‌ی سرامیکی زیبا و ویژه همراه با طراحی بسیار هوشمندانه، رابط کاربری اندروید خالص با وعده‌ی به‌روزرسانی‌های ماندگار و آخرین چیپست کمپانی کوالکام (اسنپدراگون 835) همگی جزئیات جذابی در مورد این گوشی موبایل اندرویدی هستند. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای رنگی و سیاه و سفید است که شاید نتایج بسیار عالی در حد انتظار شما را ارائه نکند، اما به‌روزرسانی‌ها می‌توانند آن را بهبود ببخشند.

اسنشال فون همچنین به یک درگاه مغناطیسی مجهز است که در حال حاضر از یک دوربین 360 درجه‌ای پشتیبانی می‌کند، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد اکوسیستم لوازم جانبی این گوشی خواهیم بود.

وان پلاس 5 تی

نسخه 64 گیگابایتی 2.300.000 تومان

نسخه 128 گیگابایتی 2.600.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

وان پلاس 5 تی یک پرچمدار عالی با قیمتی مناسب است. این گوشی تقریبا شبیه به نسل پیشین خود، گوشی وان پلاس 5 است، اما ارائه کننده نوآوری‌های کلیدی است. آن دارای یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی لبه به لبه است که از حاشیه‌های کم تصویر برخوردار خواهد بود. قاب فلزی این گوشی از خمیدگی بسیار ظریفی برخوردار بوده، عملکرد دوربین آن بهتر از نسخه اصلی وان پلاس 5 شده و اینک اسکنر اثر انگشت به خاطر حضور یک نمایشگر تمام صفحه به قاب پشتی گوشی منتقل شده است.

قفل‌گشایی با چهره، که سرعت آن بسیار بالا بوده اما امنیت آن به اندازه سیستم‌های اسکن 3 بعدی چهره است نیز دیگر قابلیت جذاب گوشی جدید وان پلاس به شمار می‌رود. در انتها باید به پشتیبانی این گوشی از سیستم شارژ سریع Dash Charge اختصاصی شرکت وان پلاس اشاره کرد که باعث شده وان پلاس 5 تی خیلی سریع شارژ شود.

ال جی جی 6

نسخه 32 گیگابایت 2.090.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

ال جی جی 6 یک عصر تازه برای ال جی است. غول گوشی‌ساز کره‌ای بدون هرگونه اضافه کاری، تمرکز خودش را بر روی ضروریات یک طراحی ایده آل و عملکرد مناسب گذاشته است. جی 6 یک گوشی انقلابی نیست، اما آن همراه با یک نمایشگر جدید کم حاشیه و فرمت 2:1 است. این گوشی همچنین از دوربین‌های عالی نیز برخوردار است؛ حالا دو دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی تعبیه شده است. ال جی همچنین باتری پرچمدار سری G‌ خود را ارتقا بخشیده (اما عالی نیست) و با یک رابط کاربری عالی، می‌تواند یکی از بهترین گوشی های بازار در حال حاضر باشد.

هواوی پی 10

نسخه 64 گیگابایتی 1.800.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

پی 10 از یک طراحی زیبا برخوردار است، یک پرچمدار بسیار شیک با قیمتی مناسب است که از عملکرد مشابه سایر پرچمداران سال 2017 بهره می‌برد و یک جفت دوربین بسیار عالی نیز بر روی قاب پشتی آن تعبیه شده است.

در زیر قاب این گوشی، یک چیپست هواوی کایرین 960 جای خوش کرده است که یک تراشه موبایلی قدرتمند محسوب می‌شود. علاوه بر این غول چینی، دوربین دوگانه برند لایکا را نسبت به نسل پیشین ارتقا بخشیده است. ایده‌ی پشت این دوربین دوگانه، تار کردن تصویر پس زمینه با یک افکت زیبا، اما نه به زیبایی حالت پرتره گوشی آیفون 7 پلاس است. نکته جالب اینجاست که می‌توانید با دوربین ثانویه پشتی تصاویر سیاه و سفید حرفه‌ای ثبت کنید.

موتو ایکس 4

نسخه 32 گیگابایتی 400 دلار

بهترین گوشی های بازار

موتو ایکس 4 جدید یک گوشی با دوربین دوگانه و قیمت مقرون به صرفه 400 دلاری است. این گوشی همچنین به عنوان یک دیوایس اندروید وان شناخته می‌شود و آپدیت‌های منظم سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، پشت گوشی از طراحی زیبایی برخوردار است و درست به سبک ال جی، دوربین دوم آن اجازه‌ی تهیه تصاویر با یک لنز عریض را به شما می‌دهد.

موتو زد 2 پلی

نسخه 64 گیگابایتی 2.450.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

اگر در لیست بهترین گوشی های بازار به دنبال محصولی با بیشترین عمر باتری ممکن هستید، موتو زد 2 پلی بهترین آن است. همراه با چیپست کم مصرف اسنپدراگون 625 و مشخصاتی که چندان هم بد نیستند، این گوشی می‌تواند عمر باتری 2 روزه را ارائه کند.

جدا از این، شما یک گوشی خوب و باریک را در اختیار خواهید داشت. شاید کانکتور مغناطیسی پشتی گوشی را زیبا نکند، اما به شما اجازه می‌دهد از موتو مودهای جداشدنی جذاب موتورولا بر روی آن استفاده کنید و یا حتی کاورهای زیبا با طرح‌های مختلف مخصوص آن را به تن گوشی خود بپوشانید. از نظر دوربین نیز این گوشی قادر به فیلمبرداری با وضوح 4K بوده و به نسخه اندروید 7 نوقا آپدیت شده است.

هواوی آنر 9 / آنر 8

نسخه 64 گیگابایتی بین 1.350 الی 1.600.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

برند آنر، یکی از موفق‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی های خود پس از آنر 5 ایکس را عرضه کرد که اینک به عرضه جهانی رسیده و حتی در ایالات متحده نیز به فروش می‌رسد. آنر 8 یک گوشی شیک و زیبا است که در رده پرچمداران 400 دلاری قرار دارد. هواوی آنر در طراحی قاب آن از جنس شیشه استفاده کرده و یک دوربین دوگانه با قابلیت ساخت افکت بوکه را بر روی آن تعبیه کرده است.

آنر 8 یک گوشی جمع و جور 5.2 اینچی سریع است که عمر باتری آن نیز بسیار خوب بوده و می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان خرید یک گوشی اندرویدی باکیفیت باشد.

اگر به دنبال یک گزینه فوق‌العاده جمع‌و‌جور هستید:

اپل آیفون اس ای

نسخه 32 گیگابایتی 1.500.000 تومان

نسخه 64 گیگابایتی 1.840.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

گوشی های بزرگ مناسب هر کسی نیستند و به همین خاطر است که همچنان بازاری مخصوص گوشی های جمع‌و‌جور وجود دارد تا بتوانید یک گوشی کوچک خریداری کرده و به راحتی با یک دست از آن استفاده کنید.

آیفون اس ای یکی از بهترین این دسته از محصولات در بازار است. در واقع این گوشی تنها از نظر اندازه جمع‌و‌جور است، اما عملکرد آن بسیار عالی است. حتی در مقایسه با رقبای اندرویدیش نیز بسیار خوب ظاهر شده که ارائه کننده عملکردی سریع و قدرتمند و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تصاویر زنده (Live Photos) و قابلیت فیلمبرداری 4K است.

فراتر از همه این‌ها، گوشی کوچک آیفون SE از عمر باتری بیشتری نسبت به دو مدل بزر‌گتر خود یعنی آیفون 6 اس و 6 برخوردار است. این عمر باتری بیشتر، به لطف حضور یک نمایشگر کوچک‌تر و چیپست جدید‌تر که مقرون به صرفه‌تر بوده به دست آمده است.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

نسخه 32 گیگابایتی 540 دلار

بهترین گوشی های بازار

مهم‌ترین رقیب آیفون اس ای اپل در بازار، گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت است. این گوشی از یک نمایشگر 4.5 اینچی در بدنه‌ای بسیار کوچک (که البته لبه به لبه نیست) برخوردار است. دوربین آن بسیار عالی بوده، عمر باتری آن مناسب بوده و روشنایی صفحه نمایش آن نیز جالب توجه است. هرچند متاسفانه سونی از جنس پلاستیک برای طراحی قاب گوشی اکسپریا XZ1 Compact استفاده کرده است.

مناسب با بودجه:

موتو جی 5 اس پلاس

نسخه 32 گیگابایتی 1.050.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

گوشی جدید موتو جی 5 اس پلاس، خانواده موتو G را به جایی که در ابتدای کار بودند رساند؛ یک گوشی با ارزش خرید بسیار بالا که تنها 300 دلار برای خرید آن باید بپردازید. این گوشی همراه با یک نسخه بسیار خوب از پلتفرم اندروید، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند و یک دوربین خوب همراه با عمر باتری مناسب نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. G5S Plus همچنین از بدنه‌ی فلزی برخوردار است که با کیفیت به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A5 2017

نسخه 32 گیگابایتی 1.250.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

نسل جدید گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ بهتر از هر زمان دیگری شده است. آن یک گوشی جمع و جور بسیار زیبا و شیک است که از قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار بوده و از قیمت مناسبی در کلاس خود بهره می‌برد. این گوشی همچنین از رابط کاربری جدید تاچ ویز سامسونگ، یک باتری قدرتمند با عمر نزدیک به 2 روز در ه ر بار شارژ و دوربین‌هایی که در طول روز تصاویر جذابی به ثبت می‌رسانند تجهیز شده است.

یکی از بزرگ‌ترین نواقص این گوشی، عدم تجهیز آن به تثبیت کننده ویدیو است تا شما هیچ یار کمکی برای ثبت ویدیوهایی با لرزش کم نداشته باشید، اما به خاطر بسپارید که همچنان گلکسی ای 5 سامسونگ محصول قدرتمندی است.

شیائومی می A1

نسخه 64 گیگابایتی 1.150.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

شیائومی می A1 نخستین گوشی اندروید وان شرکت شیائومی است. این بدان معناست که شما خیلی سریع‌تر از سایر گوشی های برند شیائومی می‌توانید با این گوشی آپدیت‌های پلتفرم اندروید را دریافت کنید که خبر خوبی است.

همچنین در زیر قاب فلزی آن یک چیپست محبوب اسنپدراگون 625 تعبیه شده است که می‌تواند عمر باتری خوبی را به ارمغان بیاورد. در انتها باید به حضور یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی اشاره کرد که می‌تواند از A1 یک محصول جذاب اندرویدی با قیمتی مناسب بسازد.

کمی عجیب و غریب:

شیائومی می میکس 2

نسخه 64 گیگابایتی 2.200.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

شیائومی شرکتی است که رشد بسیار سریعی را در چین تجربه کرده است و پس از آن پا به سایر بازارهای جهانی گذاشته است. شیائومی می میکس 2 یک پرچمدار کم حاشیه بوده که دومین نسل گوشی انقلابی می میکس شیائومی است. اما حالا آن به مراتب سودمندتر از نسل پیشین خود شده است: آن حاویه یک نسبت ابعاد کم بوده که در دست گیری گوشی را آسان می‌کند و حتی حاشیه‌های صفحه نیز به مراتب کمتر از گذشته شده‌اند. از دیگر مشخصات این پرچمدار عجیب و غریب می‌توان به بدنه‌ی با کیفیت و رابط کاربری غنی MIUI شیائومی اشاره کرد.

شیائومی می 6

نسخه 64 گیگابایتی 1.650.000 تومان

نسخه 128 گیگابایتی 1.950.000 تومان

بهترین گوشی های بازار

می 6 پرچمدار شیائومی و یکی از بهترین گوشی های بازار برای سال 2017 است. آن همراه با یک فرمول موفقیت آمیزی ساخته شده است: سخت افزاری بالارده همراه با یک قیمت مقرون به صرفه!

شیائومی Mi 6 یک نسخه بهبودیافته‌تر می 5 است. این گوشی حالا از طراحی به مراتب بهتری برخوردار است، یک سیستم دوربین دوگانه جدید همراه با لنز ثانویه تله فوتو و عمر باتری بیشتر بهره می‌برد. تمامی این‌ها را می‌توانید با پرداخت 500 دلار تصاحب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خدا رحمت کنه این قیمتها ر

  2. بچه ها من میخوام سرفیس 4 بگیرم ولی پولم نمیرسه،میدونم کاری که ازتون برنمیاد فقط کمی باهام همدردی کنید 🙂

  3. جدا از جذابیت و شیک بودن هر گوشی من می ۶ نسخه ۱۲۸ گیگ دارم همه چیزه گوشی عالیه اصلا حرف نداره فقط به نظرم با رام دلوپر تهیه کنید بهتره چون رام گلوبال استیبل اپدیت هارا معمولا خیلی دیر دریافت میکند
    درکل حرف نداره من خیلی راضیم

  4. ارزش این همه پول دادن رو نداره سال به سالم که گرونتر میشه!(گوشیا)
    پول رو جم کنیم بزنیم به یه کاری ارزشش خیلی بیشتره تا یک گوشی بگیری بعد دو ماه قیمتش یک، یکونیم پایین بیاد‌ ?
    این شرکتها هم که همش به فکر سود مالی خودشونن نه به فکر منو تو .

  5. تو خارج ارزانند اما اینجا نه

  6. سامسونگ بدرد نمیخورند هنگ میکنند باتری زود تموم میکنند

  7. آیفون، نت، پیکسل . هر کدم بیش4 میلیون برای چی آدم بده. 4 میلیون یه سرفیس پروئه

  8. قیمتاشون خیلی بالاس ولی اگه بتونم بخرم میت ده رو میخرم

  9. ایفون ها رو اول گزاشتین خوب بایدم بزارین چون سرورو سالاره گوشی هان

  10. خیلی از این گوشی های اصلاً نمیشه کلمه ی “بهترین” رو با توجه به قیمتشون به کار برد
    بهتر بود این لیست رو اصلاح کنید چون هر چی پرچمداره رو لیست کردین !!!!
    در حالی که خیلی هاشون فعلاً ارزش خرید ندارند

    آیفون X و نوت 8 خانواده ی پیکسل کجا ارزش خرید دارند با پولشون میشه دوتا گوشی عالی خرید