تکنو فانتوم 8

گوشی چینی تکنو فانتوم 8 طی مراسمی در تهران رسما رونمایی شد + قیمت

گوشی جدید و چینی تکنو فانتوم 8 (TECNO Phantom 8) طی مراسمی که توسط شرکت یاس در تهران برگزار شد به طور رسمی رونمایی و قیمت آن اعلام شد.

صبح دیروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام فانتوم 8 به صورت رسمی در ایران رونمایی کرد.

تکنو فانتوم 8

در ابتدای این مراسم، محمود صفار، مدیر عامل شرکت یاس (نماینده انحصاری تکنو موبایل) بر روی صحنه آمد و با اشاره به این که امروز اولین نشست خبری تکنو در ایران برگزار می‌شود، گفت:

یاس یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه موبایل است و از ابتدا تمام تلاش خودش را در بخش مشتری مداری انجام داده و خوشحالم عنوان کنم گوشی های تکنو که وارد ایران کرده‌ایم، از لحاظ کیفیت فوق‌العاده بوده و در تمام شهرها درصد رضایت‌مندی بالایی از محصولات تکنو داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های شرکت یاس، بحث احترام به حقوق مصرف‌کننده و رعایت قوانین دولت بوده و سعی کردیم محصولاتی را وارد بازار کنیم که از لحاظ کیفیت و قانونی بودن، شرایط مطلوبی داشته باشد. امروز یکی از گوشی‌های فوق‌العاده تکنو با نام فانتوم 8 را معرفی می‌کنیم که از نظر کیفیت، دستگاهی بی‌نظیر است.

تکنو فانتوم 8

پس از محمود صفار، آلوین لیو، مدیرعامل تکنو در ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور خبرنگاران حوزه فناوری گفت:

قبل از اینکه مراسم امروز را بگیریم، در برخی از شهرستان‌ها چون مشهد، شیراز، اصفهان و رشت، معرفی برخی از محصولات تکنو را انجام داده بودیم. تکنو برای بازار ایران برنامه گسترده‌ای را در نظر دارد که به زودی اجرا خواهد شد. در ایران بسیاری از مردم برند ما را نمی‌شناختند، از ما می‌پرسیدند تکنو چیست و از کجا آمده است؟ و سوالاتی مشابه را از شریک تجاری و کارمندان‌مان می‌پرسیدند. امروز اینجا هستیم تا این ابهامات را برطرف کنیم. فلسفه تکنو، اندیشه جهانی و عملکرد منطقه‌ای است. ما یک راهکار همه جانبه را برای مصرف کننده ارائه می‌کنیم و امیدواریم که یکی از برترین برندها در بازار ایران باشیم. در آینده، ما و شریک تجاری‌مان برند خود را بهتر در بازار معرفی خواهیم کرد و در انتها از آقای صفار و تیمش تشکر می‌کنم.

تکنو فانتوم 8

محمد ریش‌پور، قائم مقام شرکت یاس آخرین نفری بود که برای توضیح بیشتر درباره محصول جدید تکنو فانتوم 8 و همچنین خدمات شرکت یاس بر روی صحنه آمد و با اشاره به آن که یاس قدیمی‌ترین برند خدمات پس از فروش ایران است، گفت دغدغه ما واردات کاملا قانونی، محصولات با کیفیت و خدمات پاسخگو است که همیشه آن‌ها در دستور کار خودمان داشته‌ایم. فلسفه‌ای در یاس از چند سال گذشته وجود داشت و پیش‌بینی می‌کردیم با توجه به فعالیت‌هایی که شرکت‌های معتبر چینی در بازار داشتند، آینده روشنی پیش روی آن‌هاست. به همین خاطر ما در سال 2009 اولین برند چینی را به بازار آوردیم و همیشه می‌دانستیم که این برندها می‌توانند در بازار جایگاه خودشان را به‌دست بیاورند.

وی در ادامه افزود زمانی که با شرکت تکنو باب مذاکره را باز کردیم، سعی نمودیم از تجربیاتی که سال گذشته داشتیم استفاده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشیم. هنگامی که تحریم‌ها برداشته شد، مراجعات به شرکت‌های ایرانی زیاد بود و ما تکنو را انتخاب کردیم. سوابق تکنو را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که عمده فعالیتش را بر روی کشورهای آفریقایی قرار داده و در آن‌ها بسیار خوب و قوی عمل کرده و به لحاظ تعداد فروش اولین رتبه را داشته است. تکنو سیزدهمین شرکت شناخته شده در بین تمام قاره آفریقاست و حتی از بنز و بی ام و نیز در آنجا شناخته شده‌تر است.

تکنو فانتوم 8

کیفیت محصولات تکنو

قائم مقام شرکت یاس همچنین اظهار کرد مطلب بعدی که مورد بررسی ما قرار گرفت، کیفیت محصول بود. اگر محصولی بخواهد در بازاری مطرح و موفق شود، شرط اصلی‌اش داشتن کیفیت است. در طول سالیانی که ما با اکثر برندها کار کردیم، تکنو تنها شرکتی بود که تمام محصولات آن، لایسنس برند معتبر توف را داشتند که این امر سبب شده بدون نیاز به تست فیزیکی، محصولات آن توسط سازمان مقررات که بسیار سخت‌گیر است، تصدیق شود.

ریش‌پور با اشاره به کیفیت بالای محصولات تکنو و خرابی پایین آن‌ها گفت:

آمار برگشتی کالاهای تکنو پس از یک سال، کم‌تر از 0.4 درصد بوده که رقمی فوق‌العاده محسوب می‌شود. ما تداوم حضور را هم برای این برند ایجاد کردیم. خیلی از برندهایی که در طی سال‌های اخیر وارد شدند، بازار را ترک کردند، بدون آن که تعهد خودشان را نسبت به مصرف‌کننده ایرانی ادا کنند و ما تلاش کردیم تا جلوی بروز این اتفاق را بگیریم و برای همین یک قرارداد 3 ساله انحصاری را با تکنو امضا کردیم.

تکنو فانتوم 8

وی همچنین ادامه داد در زمینه قیمت‌گذاری کالاها سعی کردیم تفاهمی را با آن‌ها ایجاد کنیم که بهایی رقابتی داشته و این امر بتواند به عنوان یکی از فاکتورهای برتری، چاشنی محصول شود که این اتفاق افتاده و البته بدین منظور نیست که از نظر کیفیتی نسبت به رقبا پایین‌تر باشند، بلکه با کیفیت برابر، قیمت بهتری دارند. برندهایی که طی سالیان اخیر به بازار آمدند از لحاظ لوازم جانبی دچار نقصان بودند اما ما با تکنو تفاهمی را برقرار کردیم که در جعبه گوشی‌ها، محافظ صفحه نمایش، قاب ژله‌ای یا کیف را قرار دهیم.

تکنو در سال 2006 فعالیت خودش را آغاز کرد و در طی این سال‌ها آن را گسترش داد. تکنو مانند سایر برندها محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها پرچم‌دارانش است که تحت عنوان فانتوم ارایه شده است. سری Camon بهترین دوربین‌های سلفی را دارد، رده پاور برترین باتری را داشته و رده اسپارک به دیزاین زیبا مطرح است.

تکنو فانتوم 8

تکنو 10 سال سابقه تولید محصول دارد که توانسته در طی این مدت، رابطه خودش با مصرف‌کننده را دائما بهتر کند. استراتژی اصلی شرکت تکنو اندیشه جهانی و عملکرد منطقه‌ای است و عمده تمرکزش بر روی کشورهای آفریقایی بوده و یکی از دستاوردهای بزرگ و تازه آن حضور در هند و البته ایران است. شرکت تکنو بیش از 13 هزار فروشگاه را تا پایان سال 2018 در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کند.

یکی از مطالب پراهمیتی که تکنو موفق به انجام آن شده، عنوان اسپانسرینگ باشگاه منچسترسیتی بوده که قراردادی را با آن‌ها منعقد کرده و بدین سبب تا پایان سال 2021 اسپانسر این باشگاه مطرح ورزشی است.

تکنو فانتوم 8

قائم مقام یاس سپس به سراغ جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در رده فانتوم یعنی تکنو فانتوم 8 رفت و گفت:

تکنو دو سال پیش نخستین محصول سری فانتوم را به بازار عرضه کرد که با نام فانتوم 5 معرفی شد و پس از آن فانتوم 6 و 6 پلاس معرفی گردید. برای تولید جدیدترین پرچم‌دار یعنی تکنو فانتوم 8 ، بیش از هزار مهندس در شرکت تکنو و به مدت 15 ماه کار کردند که نتیجه آن توزیع محصول در بیش از 50 کشور دنیا بوده است.

ویژگی‌های گوشی تکنو فانتوم 8

تکنو در تولید محصولش به کیفیت دوربین خود بسیار بها می‌دهد، به خصوص برای تولید گوشی فانتوم 8 که از طریق دوربین آن می‌توانید یک دوربین حرفه‌ای داشته و تصویربرداری پرتره انجام دهید. این دستگاه دارای دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی است و قابلیت 10 برابر سوپر زوم دارد. لنز گوشی هم توسط شرکت سونی تولید شده که توانایی دریافت نور بیشتر و سرعت فوکوس بالاتری دارد. دوربین سلفی تکنو فانتوم 8 بیست مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های متفاوتی را به شما می‌دهد.

تکنو فانتوم 8

تکنو فانتوم 8 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم است. بدنه این دستگاه را الماس درخشان می‌نامند که از 8 لایه گوناگون در آن استفاده شده است، فریم دورش از جنس فلز بوده و در نهایت شما با یک دستگاه منحصربه‌فرد و به‌روز طرف هستید.

ریش‌پور در پایان افزود گوشی تکنو فانتوم 8 در سه رنگ سورمه‌ای، طلایی و مشکی به بازار ایران عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 1 میلیون و 415 هزار تومان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*