موبایل جدید نوکیا

موبایل جدید نوکیا احتمالا به یک کیبورد فیزیکی تجهیز خواهد شد

اخیرا رسانه‌های مختلف از صدور گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال برای موبایل جدید نوکیا خبر داده‌اند. حالا منبعی ناشناس می‌گوید این گوشی به کیبورد فیزیکی تجهیز می‌شود!

پیش‌تر FCC با انتشار اطلاعاتی از موبایل جدید نوکیا با شماره مدل TA-1047، برخی ویژگی‌های این گوشی همچون پشتیبانی از باندهای 5، 7 و 38 شبکه LTE، بلوتوث 4.2، پشتیبانی از دو سیم کارت و آنتن رادیو FM را فاش کرده بود. به علاوه، ما می‌دانیم این گوشی با ابعاد 133 در 68 میلی‌متر تولید می‌شود.

موبایل جدید نوکیا

اما حالا NokiaPowerUser با تکیه بر منبع ناشناس خود می‌گوید گوشی جدید نوکیا به صفحه نمایشی 3.3 اینچی با وضوح 480×480 و کیبورد فیزیکی QWERTY تجهیز خواهد شد. به علاوه، سازندگان از تراشه رده پایین اسنپدراگون 205 به عنوان مغز پردازشگر دستگاه استفاده خواهند کرد. در رابطه با سیستم عامل، خبری از اندروید نبوده و در عوض، KaiOS که بر مبنای HTML5 و برای دستگاه‌های ضعیف‌تر طراحی شده است، انجام وظیفه می‌کند. هرچند، علی رغم سبک بودن این سیستم عامل، امکانات مختلفی همچون فروشگاه اپلیکیشن، نرم افزارهای شخص ثالث، تماس‌های تصویری و تلویزیون زنده توسط آن پشتیبانی خواهند شد.

عرضه چنین محصولی توسط نوکیا شاید کمی عجیب به نظر رسد، اما کیبوردهای فیزیکی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. در ادامه می‌توانید طرح مفهومی نوکیا TA-1047 را مشاهده کنید:

موبایل جدید نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی شبیه گوشی E6 سابق هست که سیستم‌عامل اون سیمبین آنا بود