هواوی آنر 9 لایت

هواوی آنر 9 لایت با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین دوگانه معرفی شد

هواوی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite) که با نام “Honor 9 Youth Edition” نیز شناخته می‌شود، رونمایی شد. در ادامه مشخصات و قیمت آنر 9 لایت را بررسی می‌کنیم.

گوشی جدید هواوی که می‌توان آن را نسخه مقرون به صرفه آنر 9 معرفی کرد، به صفحه نمایشی 5.65 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده تا بر خلاف مدل اصلی، کاربران با دستگاهی کشیده رو به رو باشند. تراشه میان‌رده اما قدرتمند کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز به عنوان مغز پردازشگر دستگاه، در خدمت کاربران خواهد بود.

همانند برخی از محصولات جدید این شرکت چینی، سازندگان باز هم از دوربین دوگانه برای هر دو بخش پشتی و جلویی با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی و توانایی ضبط ویدیوی 1080p بهره برده‌اند تا بتوان تصاویر را با کیفیتی قابل قبول ثبت کرد. به علاوه، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. آخرین نسخه از رابط کاربری Emotion و اندروید اوریو نیز سیستم نرم افزاری را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند هواوی آنر 9 لایت را در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی با 3 و 4 گیگابایت حافظه رم، به ترتیب با قیمت‌های 227 و 273 دلار، در چهار رنگ مشکی (Magic Nightfall)، سفید (Pearl White)، خاکستری (Seagull Gray) و آبی (Navy Blue) خریداری کنند. این تلفن هوشمند از تاریخ 26 دسامبر (5 دی) وارد بازار چین خواهد شد و کشورهای روسیه، هند و انگلستان هم به زودی آن را دریافت خواهند کرد.

تصاویر هواوی آنر 9 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی گوشی خوبی باید باشه.من از هانر ۸ لایت استفاده کردم و خوب بوده.این که از اونم ارتقا یافته تره.هواوی داره میترکونه

  2. جه گوشی با حالی ، خیلی جالبه

  3. واقعا خیلی گوشی خوبیه و قابلیت های خوبی داره. ارزش خریدو به نظرم داره البت قیمتشم مهمه.