عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ ، این گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهد

عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) منتشر شد. این تصویر رندر، بسیاری از اطلاعات مربوط به طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را تایید می‌کند.

همراه با انتشار اخبار و شایعات مختلف، شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی با تکیه بر این اطلاعات و منابع اختصاصی خود، رندرها و قاب‌های محافظ پرچمداران محبوب را پیش از عرضه رسمی، طراحی می‌کنند. Ghostek یکی از همین شرکت‌هاست که یک ماه پیش با انتشار تصویری از گلکسی S9 در یک قاب محافظ، دوربین دوگانه پشتی و سنسور اثر انگشت آن را با آرایشی عمودی نشان داد. اما حالا این کمپانی مشهور با انتشار عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ ، از نهایی بودن این طراحی خبر داده است.

عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

به نظر می‌رسد مهندسان با انتقال حسگر اثر انگشت به بخش پایینی دوربین، دسترسی به آن را آسان‌تر کرده‌اند. به علاوه، افشاگران می‌گویند حاشیه‌های بالای و پایینی حالا کمتر از گذشته شده است که در نتیجه آن، شاهد افزایش نسبت صفحه به پنل جلویی خواهیم بود. مورد دیگر، عدم حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا بر خلاف برخی پرچمداران موجود است. در این صورت کاربران می‌توانند از هدفون‌های قدیمی‌تر خود همراه با این گوشی استفاده کنند.

گوشی های جدید سامسونگ، یک روز پیش از شروع MWC 2018 معرفی خواهند شد.

عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ