زمان معرفی وان پلاس 6

زمان معرفی وان پلاس 6 مشخص شد؛ منتظر اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای باشید

زمان معرفی وان پلاس 6 (OnePlus 6) توسط منابع چینی لو رفت. نسل جدید قاتل پرچمداران علاوه بر سخت افزار قدرتمند، با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای عرضه می‌شود.

زمان زیادی از عرضه وان پلاس 5T نمی‌گذرد که حالا افراد مختلف، با شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با نسل جدید این گوشی توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند. گفته می‌شود وان پلاس 6، اواسط مارس سال آینده میلادی (اواخر اسفند) معرفی و اواخر همان ماه (اواسط فروردین) عرضه خواهد شد. در کنار افشای زمان معرفی وان پلاس 6 ، رسانه‌های چینی مدعی تجهیز این گوشی به سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ای شده‌اند.

اگرچه سامسونگ برنامه‌های زیادی برای استفاده از این فناوری جدید در پرچمداران سال 2017 خود داشت، اما تصاویر رندر منتسب به گلکسی اس 9، وجود این حسگر در بخش پشتی دستگاه را تایید می‌کنند. حدود دو هفته پیش بود که سینپتیکس با رونمایی از نخستین سنسور اثر انگشت جدید جهان برای تعبیه زیر صفحه نمایش با نام Clear ID FS9500، از آغاز تولید انبوه آن خبر داد و گفت این حسگر توسط پنج تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اطلاعات جدیدتر، عدم تجهیز پرچمداران سامسونگ به آن را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود وان پلاس 6 همانند نسل قبلی به صفحه نمایشی 6 اینچی و 18:9 با وضوح 1080×2160 تجهیز شود. همانند روال همیشگی نیز تراشه جدید اسنپدراگون 845 مسئولیت مدیریت اطلاعات در این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد گرفت. اما آیا پرچمدار آینده وان پلاس، نخستین موبایل با اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جناب همیشه مخالف با ایران

    با این حساب خیلی از شرکت های نه چندان مطرح از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده می کنند ولی سامسونگ با اون همه ابهت بازم تو پشت گلگسیs9 قرار میگیره حسگر اثر انگشت ، و با این حال هم سامسونگ و هم هواداری ساموسنگ (یکیش من ) باید بترکن از نزدیک 4تومن پولشه وان پلاس از خیلی هاشون ارزونه اون زیر صفحه نمایششه اونوقت گلگسیs9 پشتشه ساموسنگ اگه این کارو بکنه باید انتظار فروش 320 میلیون که هر ساله پیش بینی می کنه نباشه ( کل وسایل ساموسنگ منظور مه )

  2. قبل از این نوت 9 با اسکنراثرانگشت درون صفحه معرفی میشه