گوشی هواوی پی 11 ایکس

گوشی هواوی پی 11 ایکس را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید

کانال یوتیوب “Concept Creators” در جدیدترین ویدیوی مفهومی خود، گوشی هواوی پی 11 ایکس (Huawei P11 X) و طراحی خاص آن را به تصویر کشیده است.

هنوز زمان زیاد تا معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی مانده است که علاقه‌مندان با انتشار رندرها و ویدیوهای مفهومی از محصولات آینده این شرکت که بر اساس شایعات طراحی شده‌اند، توجه همگان را به خود جلب می‌کنند. Concept Creators نیز در جدیدترین ویدیوی خود، گوشی جدید هواوی که آن را پی 11 ایکس می‌نامد، با نمایشگر بدون حاشیه نشان داده است.

گوشی هواوی پی 11 ایکس

لبه‌های خمیده و وجود یک بریدگی در بخش بالایی صفحه، نخستین مواردی هستند که در طراحی گوشی هواوی پی 11 ایکس توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. هرچند، به نظر می‌رسد برش صفحه کوچک‌تر از چیزی‌ست که در آیفون ایکس اپل دیده‌ایم. از این گذشته، طراحان با کاهش حاشیه‌های صفحه، محصولی متفاوت را پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

هواوی P11 ایکس با بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز و چهار کلید در سمت راست همراه شده که یکی برای دوربین، یکی برای پاور و دو کلید دیگر برای کنترل صدا هستند. اگرچه امروزه از کلید اختصاصی برای دوربین در تلفن های هوشمند استفاده نمی‌شود، اما به لطف توانایی‌های بالای پرچمدار هواوی در ثبت تصاویر، وجود چنین کلیدی می‌تواند جذاب باشد.

گوشی هواوی پی 11 ایکس

بخش پشتی با طراحی مشابه آینه، میزبان سه سنسور دوربین با آرایشی افقی در حاشیه سمت چپ است. به علاوه، یک فلاش ال ای دی دوگانه و فوکوس لیزری نیز برای ثبت بهتر تصاویر در موقعیت‌های مختلف، پایین‌تر از دوربین تعبیه شده‌اند تا شاهد یک طراحی کاملا جدید باشیم. از آنجایی که دوربین سلفی نیز از نوع دوگانه بوده و در بریدگی بالای صفحه تعبیه شده است، عرضه گوشی جدید هواوی با دوربین سه گانه دور از انتظار نخواهد بود. پیش‌تر هم ایوان بلس، افشاگر مورد اعتماد حوزه فناوری، تصاویری تبلیغاتی از هواوی پی 11 با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی و زوم پنج مرحله‌ای هیبریدی را در اختیار کاربران قرار داده بود. در حقیقت، طراحان این ویدیوی مفهومی نیز از همین اطلاعات برای استفاده از دوربین سه گانه الهام گرفته‌اند.

سایر ویژگی‌های استاندارد همچون جک 3.5 میلی‌متری صدا، تعبیه اسپیکرها در بخش پایینی و عرضه دستگاه در چند رنگ مختلف، از دیگر موارد قابل توجه در این ویدیو هستند. در ادامه می‌توانید این ویدیو که توسط طرفداران طراحی شده است را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی از گوشی هواوی پی 11 ایکس