مشاهده یوفو توسط گیرمو دل تورو

مشاهده یوفو توسط گیرمو دل تورو ؛ داستان از چه قرار است؟

مشاهده یوفو توسط گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، کارگردان مشهور مکزیکی، تیتر اخیر برخی رسانه‌های مشهور است. اما آیا واقعا این کارگردان یک UFO دیده است؟

به تازگی سازنده فیلم «شکل آب» طی گفتگویی با “Hollywood Reporter”، از برخی از تجربه‌های عجیب و غیر طبیعی زندگی خود پرده برداشت. علاوه بر مواجهه با دو روح، او می‌گوید در جوانی برخوردی نزدیک با یک UFO داشته است!

شما مانند یک فرد کاملا دیوانه صحبت می‌کنید، اما من یک یوفو دیدم. من نمی‌خواستم یک یوفو ببینم.

دل تورو ضمن اشاره به طراحی ترسناک این یوفو -و با پافشاری بر اینکه در سلامت کامل هوش بوده است- گفت بعد از خرید، با دوست خود برای تماشای ستاره‌ها در حاشیه جاده‌ای در گوادالاخارا (بزرگترین شهر ایالت خالیسکو در مکزیک) همراه شد. زمانی که آنها در تاریکی تنها نشسته بودند، نوری “بسیار سریع” را در افق دیدند که در حال حرکت بود. بعد از اینکه آنها چراغ‌های خود را روشن کرده و مشغول فریاد زدن شدند، “یوفو در کمتر از یک ثانیه، از فاصله هزار متری نزدیک شد.”

به گفته دل تورو، این ترسناک‌ترین لحظه زندگی او بوده است. به علاوه، کارگردان فیلم‌های «هزارتوی پن» و «حاشیه اقیانوس»، شکل ظاهری این سفینه فضایی را بسیار غیر قابل تحمل توصیف می‌کند.

مشاهده یوفو توسط گیرمو دل تورو

شاید کمی عجیب باشد اگر این‌گونه فکر کنیم که طراحی یک یوفو واقعی شباهت زیادی به نسخه‌های هالیوودی آن داشته و یا سازندگان در فیلم‌های سینمایی مختلف، سفینه‌ها را با ظاهری عجیب‌تر از آن‌چه توسط بیگانگان ساخته شده است، طراحی کرده‌اند. به هر صورت، سال‌های زیادی از مشاهده یوفو توسط گیرمو دل تورو گذشته و این کارگردان نامزد جایزه اسکار نیز هیچ اشاره‌ای به پیشرفت‌های احتمالی در طراحی فنی این سفینه‌ها از آن زمان تاکنون نداشته است.

آن، یک بشقاب پرنده با طراحی کلیشه‌ای و چراغ‌های چشمک‌زن بود. آنها چیزی نیستند که فکر می‌کنید هستند. آنها همان چیزی هستند که فکر می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مدتی هست باز حرف یوفو و داستان پردازی ها داره مرتب تکرار میشه، این آقا هم از زمان نوجوانی تا حالا چیزی نگفت الان یادش افتاد یوفو دیده بوده، اگر به گذشته نگاه کنیم، با وجود نبود ارتباطات ، در هر جامعه یوفوهایی متفاوت وجود داشته و برخی اونا رو میدیدن، اما حالا که ارتباطات قوی شده، یوفوها تقریبا هم شکل شدند، مثلا در ایران خودمون پدربزرگها و مادربزرگها، تعریف میکردن باباهاشون جن دیدن، اما اونا هیچ وقت یوفو ندیده بودند، احتمالا در گذشته در مکزیک یه نفر یه فلفل بزرگ میدیده و در ایران جن، و در هند گاوی که به اندازه نهنگ بوده، و کرده ژاپن یک سامورایی به اندازه ۶ تا شترمرغ

  2. منم خودم تو سن ۹ سالگی یه بشقاب پرنده دیدم
    سفید بود و یه نوار مشکی شکل مدور داشت و تو خودش میچرخید

  3. من هم هر روز میبینمشون. دیگه برام عادی شده.
    اونها هم هر روز توی باغچه خونمون کار خودشون که جمع آوری نمونه های گیاهی از زمین و بردنشون به سیاره خودشون برای تحقیقات هست رو انجام میدن.
    خیلی هم با شخصیت و موب هستن.

  4. اینارو میگه تا فیلمی که در مورد یوفو میخاد بسازه بیشتر فروش کنه