سرعت شارژ هواوی میت 10 پرو

سرعت شارژ هواوی میت 10 پرو و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن چقدر است؟

سرعت شارژ هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) چقدر است؟ تستی که اخیرا روی باتری بزرگ این گوشی هوشمند انجام شده، پاسخ این سوال را مشخص می‌کند.

با پیشرفت فناوری و عرضه محصولات جدیدتر، شرکت‌های مختلف از باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر نسبت به قبل استفاده می‌کنند. در شرایطی که عمده محصولات بازار با باتری‌های 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران می‌رسد، باتری هواوی میت 10 و میت 10 پرو با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. هرچند، شاید تصور کنید با وجود چنین باتری‌های بزرگی، زمان زیادی برای شارژ کامل دستگاه نیاز خواهد بود. اما آزمایش جدید وب‌سایت “Phandroid”، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

کریس چاوز (Chris Chavez) با بررسی سرعت شارژ هواوی میت 10 پرو می‌گوید باتری این تلفن هوشمند ظرف تنها یک ساعت و 20 دقیقه، از 0 به 100 می‌رسد. اگرچه در دنیای امروزی ما توقع چنین سرعت بالایی را داریم، اما یکسان بودن آن با زمان شارژ وان پلاس 5 تی با وجود باتری کوچک‌تر 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

علاوه بر این، چاوز مدعی شده پیکسل 2 ایکس ال در مدت زمان 2 ساعت و 43 دقیقه و گلکسی نوت 8 در مدت زمان یک ساعت و 47 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. البته این موضوع به معنی عملکرد بد سایر اسمارت فون ها و سازندگان نیست؛ ولی می‌توان گفت فناوری شارژ سریع هواوی با فاصله‌ای قابل توجه، رقبا را مغلوب خود می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*