طراحی سرفیس فون

اطلاعات جدیدی از طراحی سرفیس فون مایکروسافت منتشر شد

اسناد جدید مربوط به یکی از پتنت‌های مایکروسافت، اطلاعات جالبی از طراحی سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) همچون وجود دو نمایشگر و مکانیسم لولای آن را فاش می‌کنند.

چندی پیش اسنادی از گوشی جدید مایکروسافت منتشر شد که وجود صفحه نمایش اولد، پورت یو اس بی نوع C اصلاح‌شده و نمایشگر دوگانه را تایید می‌کرد. اما حالا “PatentScope” با انتشار اطلاعاتی از طراحی سرفیس فون و مکانیسم لولای آن که استفاده 360 درجه از نمایشگرهای دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند، توجه همگان را به خود جلب کرده است. اما چرا ما به این طراحی نیاز داریم؟

بنا بر توضیحات مایکروسافت، همراه با تقاضای بازار برای عرضه محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ‌تر، امروزه ما شاهد عرضه محصولاتی هستیم که تقریبا تمام بخش جلویی آنها را نمایشگر تشکیل می‌دهد. بزرگ‌تر شدن اندازه صفحه نمایش، به افزایش اندازه دستگاه نیاز دارد. چنین چیزی مطلوب نیست چرا که کاربران می‌خواهند دستگاهی به اندازه کف دست خود داشته و بتوانند آن را در جیب یا پیراهن قرار دهند. در نتیجه، محصولاتی با نمایشگرهای دوگانه کلید حل این مشکل خواهند بود.

بدین منظور، سازندگان از یک لولا برای دستگاه خود باید استفاده کنند تا بتوان نمایشگرهای دستگاه را با زاویه دلخواه تنظیم کرد. اما مشکلات معمول در رابطه با لولاها همچون عدم امکان حرکت نرم، کنترل کامل یا بیرون آمدن لولا، مهندسان را بر آن داشته تا در طراحی سرفیس فون از لولاهای منعطف استفاده کنند. در این صورت، علاوه بر تنظیم نمایشگرها با زاویه دلخواه، دو صفحه در حالت 360 درجه نیز به خوبی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

طراحی سرفیس فون

یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این محصول جدید، امکان استفاده از آن به صورت موبایل یا تبلت است. در واقع ما با یک گوشی تاشو رو به رو هستیم که می‌توان از آن در حالت تبلت نیز استفاده کرد. هرچند، مایکروسافت مستقیما به این موضوع اشاره نکرده است.

متاسفانه اطلاعات چندانی از سخت افزار یا زمان رونمایی سرفیس فون در دست نیست. اما انتشار این اسناد، به نوعی وجود آن را تایید می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*