تست مقاومت نوکیا 2

تست مقاومت نوکیا 2 : آیا ارزان‌ترین گوشی نوکیا سربلند خواهد بود؟ (ویدیو)

کانال “JerryRigEverything” در جدیدترین ویدیوی خود، تست مقاومت نوکیا 2 (Nokia 2) و دوام این گوشی را نشان داده است. اما آیا ارزان ترین گوشی نوکیا طرفداران را مایوس می‌کند؟

نوکیا 2 حدود دو ماه پیش به عنوان محصولی اقتصادی و با قیمت کمتر از صد دلار در بازار آمریکا توسط اچ ام دی گلوبال رونمایی شد، بعد از تست محصولات مختلف، حالا Zack Jerry با انجام آزمایش‌های سخت، مقاومت این گوشی در برابر خط و خش، خمیدگی و آتش را محک زده است.

تست مقاومت نوکیا 2

در این بررسی مشخص شد که سازندگان از پوشش محافظ گوریلا گلس 3 برای دوربین سلفی استفاده کرده‌اند؛ چیزی که در یک گوشی رده‌پایین مرسوم نیست. در این صورت، گوریلا گلس 3 با درجه سختی 6 از مقیاس موس، از دوربین جلویی در برابر برخورد سکه یا کلید محافظت خواهد کرد. هرچند به خاطر قیمت پایین، مقاومت نمایشگر کمی پایین‌تر بوده و موادی همچون شن می‌توانند روی آن خط بیندازند. در بخش پشتی نیز سازندگان از شیشه برای دوربین و فلاش ال ای دی استفاده کرده‌اند که در برابر پوشش پلاستکی دوربین نوکیا 3، یک مزیت محسوب می‌شود.

علی رغم قیمت پایین، نمایشگر IPS LCD نوکیا 2 بعد از برخورد با آتش، ظرف چند ثانیه بهبود پیدا می‌کند که فوق‌العاده است. در تست‌های خمیدگی این کانال یوتیوب، محصولات نوکیا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. خوشبختانه کوچک‌ترین عضو محصولات اندرویدی فنلاندی‌ها نیز همین‌گونه بوده و از این آزمایش نیز سربلند بیرون می‌آید.

از ویژگی‌های فنی این اسمارت فون می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 212 با پردازنده چهار هسته‌ای، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تست مقاومت این گوشی رده پایین را تماشا کنید:

تست مقاومت نوکیا 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*