گوشی های اقتصادی سال 2018

اغلب گوشی های اقتصادی سال 2018 به نمایشگر QHD و 6 گیگ رم مجهز خواهند بود

گوشی های اقتصادی سال 2018 ممکن است اغلب به صفحه نمایش‌ هایی با رزولوشن کیو اچ‌ دی مجهز شوند. به این ترتیب رزولوشن نمایشگر بیشتر گوشی های اقتصادی سال آتی از اچ‌دی و حتی فول اچ‌دی به وضوح تصویر کیو اچ دی خواهد رسید.

از قرار معلوم کوالکام مشغول فعالیت بر روی یک تراشه موبایل میان‌رده جدید برای عرضه در سال 2018 است. این چیپست احتمالا اسنپدراگون 670 نام داشته و مهمترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از نمایشگرهای دارای وضوح تصویر کیو اچ‌دی و دوربین‌های دوگانه دارای رزولوشن‌های بیشتر است. این خبر توسط وبلاگ نویسی آلمانی به نام رولند کوآنت (Roland Quandt) منتشر شده است که پیش از این نیز اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار داده بود.

به لطف تراشه اسنپدراگون 670، که اکنون در حال توسعه بوده و جایگزین اسنپدراگون 660 خواهد شد، در گوشی های اقتصادی سال 2018 نمایشگرهایی مجهز به رزولوشن‌های بالا مشاهده خواهیم کرد. اسنپدراگون 660 چیپست بسیار توانمندی است که مغز متفکر گوشی های قدرتمندی همچون اوپو آر 11، شیائومی می نوت 3 و چند محصول ویوو محسوب می‌شود. اگرچه شرکت‌های گوشی‌ساز چینی استقبال بسیار خوبی از آن داشتند، اما دستگاه‌های مجهز به این تراشه کمتر در بازارهای کشورهای غربی مشاهده می‌شوند. اصلی‌‌ترین ویژگی‌های این تراشه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

گوشی های اقتصادی سال 2018

  • پشتیبانی از 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X
  • پشتیبانی از 64 گیگابایت ظرفیت داخلی eMMC 5.1
  • پشتیبانی از نمایشگرهای WQHD
  • پشتیبانی از دوربین‌های دوگانه دارای سنسورهای 22.6 و 13 مگاپیکسلی

گوشی های اقتصادی سال 2018 نمایشگر و دوربین‌ باکیفیت و حافظه رم بالایی دارند

اگرچه تراشه‌های اسنپدراگون پیشین سری 6xx دارای پردازنده‌های هشت هسته‌ای هستند، اما طبق اخبار، تراشه اسنپدراگون 670 متشکل از یک پردازنده شش هسته‌ای است که دو هسته Kryo 360 آن مسئول پردازش‌های پیچیده و چهار هسته دیگر آن مسئول پردازش امور روزمره و متداول و دارای مصرف انرژی بهینه هستند. احتمال دارد این تراشه بر اساس فرآیند ساخت 10 نانومتری سامسونگ تولید شود که سبب کاهش مرز میان گوشی های اقتصادی سال 2018 و پرچمداران همین سال خواهد شد. تا زمان انتشار اخبار رسمی از سوی کوالکام نمی‌توان بر اساس این اطلاعات نتیجه‌گیری‌هایی قطعی داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انشالله که این شایعه راست باشه

  2. داریم میریم تو 2018 باید نسل گوشی ها تغییر جدی تری کنن.