مشکل شارژ گلکسی نوت 8

مشکل شارژ گلکسی نوت 8 و روشن نشدن گوشی با خالی شدن باتری

به تازگی برخی از کاربران از مشکل شارژ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و روشن نشدن گوشی بعد از خالی شدن باتری خبر داده‌اند. اما سامسونگ چه راه حلی برای آن دارد؟

دارندگان گلکسی نوت 8 می‌گویند زمانی که باتری گوشی آنها به 0 درصد می‌رسد، دیگر قادر به شارژ دستگاه یا روشن کردن آن نیستند. به نظر می‌رسد استفاده از شارژرها و کابل‌های دیگر هم این مشکل را برطرف نمی‌کند.

در انجمن‌های Samsung US، یکی از مدیران با نام کاربری “SamsungMel” توصیه کرده است این افراد گوشی خود را برای تعویض به سامسونگ بازگردانند. SamsungMel می‌گوید: “این مشکل خاص در رابطه با نوت 8 که روشن نمی‌شود، موضوعی‌ست که سریعا ما می‌خواهیم علت آن را پیدا کنیم.”

در حال حاضر، سامسونگ از مشکل شارژ گلکسی نوت 8 آگاه بوده و با بررسی مورد به مورد این تلفن های هوشمند، مشغول تعویض آنهاست. همچنین، این موضوع به اپراتور خاصی محدود نبوده و کاربران ورایزن، تی موبایل و اسپرینت از وجود آن خبر داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. من یه ماهه نوت8 دارم نسخه ساخت کره هم هست و تا خاموش شنه نمیزنمش شارژ، ولی هیچ ایرادی نداره و مث ساعت کار میکنه.

  2. سامسون دخیل بسته مشکلش حل بشه ?

  3. چقدر حرص میخورن ملت ?

  4. با گارانتی بگیرید مشکلی نداره که

  5. اپل x کار نکردن تاچ تو هوای سرد شکستن اسپیکر از داخل مشکل نویز خط سبز بقل ال سی دی حتما اینا خوبی های اپل. X بود که بر طرف شد تو تولید گوشی واسه تمام شرکت ها مشکل پیش میاد

  6. همی گوشی ها عالی هواوی اپل و سام و ال جی هر کدوم هم نقطه ضعف و قوت دارن هر کسی هر برندی میگیره مبارکش باشه

  7. من s8 پلاس دارم دیگه نوت نگرفتم انشاالله s9 پلاس

  8. گوشی که انرویدیا میسازن همینه دیگه
    تازه این بیترینشونه

  9. اقا طوری نمیشه بر طرف میشه مثل اپل یا شرکت های دیگه مشکل داشت بر طرف شد همینم حل میشه مبارکت باشه واقعا دوس دارم ما دوستامون گرفته بودن مشکلی نداره عالی هم هست با گارانتی بگیری مشکلی نداره اپل هم مشکلات این همه گفتن بچه ها گرفتن طوری هم نیست

  10. یا خدا من تازه نوت 8 خریدم . خدا کنه مشکل ساز نشه.