اینستاگرام-پست های پیشنهادی اینستاگرام

امکان مشاهده پست های پیشنهادی اینستاگرام از کاربران فالو نشده در آپدیت جدید فراهم شد

در آپدیت جدید، پست های پیشنهادی اینستاگرام برای کاربران فالو نشده نیز در قسمت فید (feed) به نمایش گذاشته می شود. این پست ها در بخش پیشنهادات صفحه اصلی به نمایش در می آیند.

اینستاگرام که یکی از محبوب ترین برنامه های گوشی موبایل به شمار می رود هر ماه به روز رسانی جدید برای کاربران ارسال می کند. در جدید ترین نسخه ایجاد شده توسط اینستاگرام، کاربران می توانند پست های پیشنهادی اینستاگرام از کاربران فالو نشده را نیز مشاهده کنند

این پیشنهاد ها از پست هایی که فالور های کاربر لایک می کنند به دست می آیند. بخش جدید شامل 3 الی 5 پست پیشنهادی می‌شود و در هر جای صفحه ممکن است به نمایش در بیاید.

حدود دو هفته پیش بود که اینستاگرام قابلیت فالو هشتگ را در برنامه خود ایجاد کرد. به طور واضح تر، فالو هشتگ امکانی را در اینستاگرام به وجود آورد که کاربران از این پس بتوانند به جز موجودیت های کاربری، موجودیت های دیگر همچون مطالب و موضوعات را نیز فالو کنند.

البته تفاوت این موضوع با پیشنهاد پست های کاربران دنبال نشده در این است که فالو هشتگ را می توان از کار انداخت اما پیشنهاد پست ها به طور دائمی به کاربر ارائه می شوند.

بسیاری از کاربران از ایجاد چنین سیستمی در به روز رسانی اینستاگرام ناراضی هستند و به نظر می‌رسد اگر گزینه‌ای برای غیرفعال کردن پیشنهاد پست های کاربران دنبال نشده وجود داشت ، دیگر چنین بازخورد های منفی به وجود نمی آمد. توئیت هایی که در این مورد ارسال می‌شود بسیار منفی است.

این به روز رسانی جدید در حال ارسال بر روی تمام نسخه های اندروید و iOS اینستاگرام است. اگر آن را هنوز روی گوشی خود نمی‌بینید، احتمالاً تا چند روز آینده با آن برخورد خواهید کرد.

کاربران اینستاگرام در ایران نیز زیاد هستند و از وجود یک سری قابلیت ها و عدم وجود برخی دیگر شکایت دارند. بسیاری از گزینه‌هایی که در اینستا وجود دارد از امنیت بالایی برخوردار نیست .  نظر شما در این مورد چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بروزرسانی اینستاگرام

  2. از وقتی فیسبوک تصاحبش کرده شبیه بازار مکاره شده. اینقدر سرعت تغییرش زیاد و بی هدف هست که حال آدم رو بهم میزنه.

  3. درکل اینستا شبکه تااجتماعی چرتیه
    یه مشت نفهم ریختن توش هی پز میدن