تاییدیه FCC گلکسی اس 9

تاییدیه FCC گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 سامسونگ صادر شد

تاییدیه FCC گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) سامسونگ صادر شد. این اتفاق نشان می‌دهد زمان معرفی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ نزدیک است.

در روز چهارشنبه بیست و هفتم دسامبر (ششم دی ماه)، تاییدیه FCC گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس صادر شد تا یکی از مهمترین اقدامات برای راه یافتن این دو گوشی موبایل به بازار صورت بگیرد. متاسفانه در اسناد منتشر شده در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال، اطلاعاتی پیرامون مشخصات فنی این دو گوشی پرچمدار قابل مشاهده نیست.

سامسونگ اواسط ماه گذشته میلادی اسناد را برای کمیسیون ارتباطات فدرال ارسال کرده است، زمانی که احتمالا طرح نهایی گوشی به تایید نرسیده بود. به همین دلیل با وجود گرفتن تاییدیه FCC سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، همچنان از شکل ظاهری آن‌ها بی‌خبریم.

در تاییدیه FCC گلکسی اس 9 مشخصات فنی آن مشخص نیست

در تاییدیه FCC گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، نسخه آنلاک و جهانی این دو گوشی موبایل به ترتیب با شماره مدل‌های SM-G960F و SM-G965F ظاهر شده‌اند. مطمئنا به منظور ارسال نسخه‌های مخصوص آمریکا برای ارائه شدن تحت اپراتورها (نسخه‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845)، گرفتن تاییدیه مجدد از این نهاد الزامی است. پیش از کمیسیون ارتباطات فدرال، پرچمداران سری S سامسونگ در سال 2018 از نهادهای دولتی کشور در چین تاییدیه دریافت کرده بودند. با توجه به گزارش بلومبرگ که مدتی پیش منتشر شد، زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تصویرش که از طریق امازون لو رفته